Ska jag göra den ljusa klingan till min första mytiska?

Jag gillar den verkligen och den är den bästa mytiska Ar imo eftersom den också är som en smg, men jag vet inte eftersom jag är rik.

Om du vill ha den och du har pengar som du inte behöver, då kan du absolut gå för det

Det kan vara värt det. FFAR kommer förmodligen inte att få några nerbuffar snart trots att den är bra, så det är ett säkert val.

Redigera - Se till att utrusta Bright Blade-kniven med den, det gör mytiskan 10 gånger bättre

Det finns bättre alternativ

Jag skulle vänta på mythic ak117 om den någonsin återkommer

Den är i princip en SMG med bättre räckvidd och mindre stötkänsla. Och vissa byggen ger dig ganska solid rörlighet.

Om det låter som din stil, så gå för det. Det är ett fantastiskt vapen och ett fantastiskt skal

Absolut inte. Kilo eller 117 är 100% bättre alternativ. Även Type19 är bättre. Ffar är ett vapen för mycket nära strid.

Jag skulle säga ja. Förmodligen den bästa inspektionen plus att jaktsiktet är rimligtvis renare än AK117, bara bredvid AK-47. Plus det svärd den kommer med är också toppen.

Om du behöver godkännande från främlingar vill du definitivt inte göra det

Okej, jag ska köpa den snart, förresten vet du hur mycket den kostar på Brazil-servrar? Jag skapade mitt konto på Brazil-servrar för att få billigare cp lol.

Jag gillar inte lmgs, jag är mer som en spring och skjuta. Lmgs är mest för personer som campar i hörn eller spelar en mode utan mycket rörelse som hårdpunkt.

När det gäller mytiska AR:s eller mytiska i allmänhet?

Kanske bygger du den inte rätt? FFAR är en mer aggressiv version av M13 (som faktiskt är ett mycket bra långdistans AR btw). FFAR med rätt byggen kan driva mitten av banan med Takedown-pipa.

Nej bro, jag gör det inte

Om du köper CP med en VPN blir du bannad btw

Jag är inte säker på att jag håller med, men jag respekterar det

Jag gör inte det, mitt konto skapades bara i Brazil

Lmgs tillåter mig inte att vara snabb, vilket är hela min spelstil, röra mig, ads och reload-hastighet är för låg för mig, men de är användbara på mindre mappar och långsammare spellägen