Vill bara låta alla veta att Pixonic har blivit informerade om problemen med julkalendern i webbshoppen.
Även om en lösning ännu inte har erbjudits, skulle jag rekommendera att alla väntar tålmodigt medan de försöker hitta en lösning.
Vill bara låta alla veta att Pixonic har blivit informerade om problemen med julkalendern i webbshoppen.
Även om en lösning ännu inte har erbjudits, skulle jag rekommendera att alla väntar tålmodigt medan de försöker hitta en lösning.
Mina två konton, ett kopplat till Steam och ett annat till Mygames, fungerar bra hittills, de levererar priserna korrekt enligt dagens datum klockan 17:00.
OBS: Jag tror att felet beror på att vissa spelare använder VPN, antingen via tillägg som VPN-tjänster i webbläsare eller liknande, vilket möjligtvis orsakar felet.
“Jag nämner detta eftersom jag den 2 december glömde att stänga av VPN:et jag använder, eftersom vi i Venezuela måste använda det på grund av blockeringar på vissa webbplatser, och jag märkte att webshoppen blev mycket seg och svarade dåligt, så jag stängde webbläsaren, avaktiverade VPN:et och gick in igen, och allt funkade som vanligt.”
Webbläsare som användes: Microsoft Edge och Mozilla Firefox
Bra, jag var precis på väg att kontakta kundsupport om detta. Jag missade dem alla utom den första på grund av det
Jag gjorde faktiskt en rapport och började prata med en supportrepresentant, men sedan igår kväll verkar alla mina rapporter, både öppna och stängda, ha försvunnit.
Kan du snälla förklara vad problemet var?
Samma här! Samlade dag 1-priser för fyra dagar sedan och det händer inget! Jag loggar in varje dag också!
Jag har testat mycket för att rapportera problemet. VPN är irrelevant.
Det är inte heller lokala data.
Hursomhelst arbetar de aktivt med att rulla ut en fix, och förhoppningsvis får vi någon idé om hur/om vi kan ta igen det."
Jag skulle fortfarande rekommendera att göra en rapport till kundsupport, bara för säkerhets skull.
Jag tror att vissa spelares kalendrar inte avancerade, och att de inte kunde hämta sina priser.
Tyvärr inget. Vi väntar fortfarande på ett officiellt svar.
Det hände mig också.
Samma här, de första dagarna visade inte “hämta”-alternativet alls.