Proton årsrea REA?

Så obetänksamt, detta är öppen falsk marknadsföring. De bör jämföra rabatten för 12/24 månadsplanen med deras normala pris för samma plan, och besparingarna är självklart inte 40%

ja, ganska dåligt erbjudande.

Det gamla vanliga NordVPN-tricket. Får folk att tro att de får rabatt när det i verkligheten bara är det vanliga priset. Så fort du försöker välja månadskostnad får du det fulla priset.

Jag tror att Black Friday / Cyber Monday-rea bara var för nya prenumeranter, medan detta erbjudande säger “oavsett om du har varit med oss sedan början eller nyligen anslutit till Proton.”

Jag letar efter ett VPN och använder deras tjänster, men som 200 dollar upfront är lite för mycket. Det ger en dålig smak i munnen. De är likadana allihopa.

rädslaframkallande chockerande följd anställ följande brallor instinktiv konfliktliknande

Det här inlägget togs bort massivt och anonymiserades med Redact

Detta företag vill att du ska lagra ditt digitala liv på deras servrar men drar skit som detta.

Alla nycket och flaggor de viftar med, men de är beroende av falsk marknadsföring. Säger inte att det verkar pålitligt för mig.

är värre, på Oändligheten: förra Black Friday var 7,79 $ för ett år, nu är det 7,79 $ för 2 år.

Och hur mycket betalade du?

Jag har betalat för proton och det är tillgängligt för mig. Det är ett dåligt erbjudande eftersom det är en rabatt på ynka ören över de normala erbjudandena.

det är tyvärr bara för nya prenumeranter

Det finns 33% rabatt för 6 användare. Cirka 20 dollar i månaden.

Vi borde ärligt talat rapportera detta till EU:s konsumentskyddsmyndigheter.

Nej, BF-reor är inte bara för nya konton. Jag har varit Proton-betalande medlem och köpt rabatterade förnyelser flera gånger.

Jag försökte använda det på mitt konto, fungerar inte, därav frågan.

Samma 40% rabatt men de har höjt den normala månadspriset från 11,99 till 12,99 dollar.

Jag väntade på ett erbjudande för att betala. Nu undrar jag om de kommer att ha ett ”riktigt” för Black Friday detta år. Inte stressad och vill inte slösa min första registreringsbonus där jag inte behöver oroa mig för att det bara är för nya kunder. 20 cents per månad är ingen stor lockelse.

(Det var 7,19 dollar/månad vid Black Friday 2022-salget btw)

Jag har bara gjort 2-årsavtalet. Men det är därför jag sa liknande.

”oavsett om du har varit med oss sedan början eller nyligen anslutit till Proton” är bara… en lögn, då?

Är inte 20 € det normala priset? Jag har alltid haft det i min profil sedan lanseringen.