Proton Anniversary Sale?

Hur jämför det med andra försäljningar de kör?

Kollade precis.

24 månader obegränsad för €7.99 per månad

Erbjudandet är på €7.79 per månad

Sparar €4.80

Wow!

Jag tror att “normala” priser är $7.99/månad för 2 år, eller hur? Den 40% är precis som jämförelse mot månad till månad (inte 40% rabatt på det normala 2-årspriset). Jag tror att Black Friday var 45% om jag minns rätt.

De säger:

För en begränsad tid, få upp till 40% rabatt på våra Proton Mail plus och Proton Unlimited planer

Men i verkligheten är det:

För en begränsad tid, få upp till en 5,7% rabatt på våra Proton Mail plus och upp till 5% rabatt för Proton Unlimited planer

Åh wow, jag måste betala 20 cent mindre per månad? Vilket generöst jubileumsrea!

De här erbjudandena är usla och enligt min mening vilseledande, de jämför den vanliga månadspriset med 2-års-avtalet vilket inte är någon stor skillnad längre.

Kom hit för att ställa samma fråga. Verkar som erbjudandet är detsamma som alltid om du köper för 1 eller 2 år.

Så 24-månadersplanen har endast 30 cent rabatt per månad…?或

Yep, detta känns ganska oärligt =/

Endast nya prenumeranter?

Jag hatar detta vilseledande sätt att annonsera på. Det får mig att tänka på NordVPN :nauseated_face:

Ganska likt cyber Monday/Black Friday såvitt jag minns.

Verkar inte gälla familjeplaner, och på obegränsad plan är det en “rabatt” på $4.80 över två år jämfört med det vanliga tvååriga paketet.

Jag är överväldigad av generositeten här…

Jag köpte 1 år av obegränsad för 2 dagar sedan

Det är bara för nya användare. Om du har betalat för Proton hela tiden, är detta inte för dig. Jättedåligt för Proton.

Det står att du kan få 40% rabatt om du har varit med från början, vilket antyder att nuvarande prenumeranter också kan få detta paket? När jag går in på hemsidan och försöker få erbjudandet loggas jag bara in på Proton Mail, jag har ingen möjlighet att “byta” mitt nuvarande abonnemang till det nya prisschemat.

Läser jag fel eller gör jag något fel?

Jag är fast med 500M-planen. Hoppas Proton kan ge en andra chans att uppgradera till 1 G-planen.

Inget erbjudande för Proton Family?!

Jag har precis loggat in, jag ser inget erbjudande att det körs.

Jag vill ha obegränsad plan men jag är så pank.

Standard. De gjorde detta med Black Friday också och fick ganska mycket kritik för det. De får det att verka som att det är stora rabatter, medan de jämför priset med deras dyra månadspriser.