Hej! Jag brukade ha mitt familjemedlemskap för 3,67 dollar via Ukraina, men gissa vad; ja, du vet redan om emailet och autoavbokningsstrul de gjorde för oss alla…
Så jag skapade precis ett Apple ID med hjälp av skrivbordswebbplatsen, ställde in det i Turkiet, loggade in med en iPhone. Fick frågan att ange betalmetod, adress och telefonnummer, lämnade betalmetoden som ‘Ingen’ och googlade fram en turkisk McDonald’s för resten.
Jag löste ett 200 TRY iTunes-presentkort - köpte det för 7 dollar och betalade 75,99 TRY för Individuellt Medlemskap - $2.22
För er som har ett turkiskt VCC/VDC (fniss), inget extra att betala, ni kan länka ert kort direkt till Apple ID eller, ännu bättre! Få det via skrivbordssidan för 57,99 TRY / $1.69 för Individuellt eller 115,99 TRY / $3.38 för Familj för att kringgå Apples provision.
Jag testade detta som en prov, men planerar att avbryta mitt Individuellt och uppgradera till Familj nästa månad; låt oss se om jag stöter på några problem när jag ‘flyttar’ min existerande familjegrupp från Ukraina till Turkiet. Jag rapporterar!
De borde vara tacksamma att vi fortfarande försöker lista ut hur vi ger dem våra pengar…
Samma historia här broder. Min YouTube Premium via Ukraina blev precis avbruten för några veckor sedan. Gjorde samma sak som du (bokstavligen för 5 minuter sedan) och det fungerade. Fick ett Apple Gåvokort för 1500 Lira, så det räcker i tio månader nu. Tror att detta är mer framtidssäkert, eftersom Apple sköter faktureringen.
Finns det något liknande Bluestacks men emulerar en iPhone/iPad?
(Bara frågar för någon som inte äger sådana enheter på grund av allvarliga Apple-allergier )
Även om du har ett turkiskt VCC/VDC finns det inget sätt att registrera sig eftersom Google upptäcker din VPN. Måste betala extra till Apple, antar jag.
Det var det bästa som hänt mig, ärligt talat. Jag kollar Youtube kanske några gånger i veckan.
Jag surfar nu bara på PC och när jag hittar något, går det via mina agenter. När jag tittar möjligen, behöver jag inte hantera “sponsring” och jag har tidsstämplar inbakat för att hoppa över tråkiga icke-relaterade delar.
YouTube Premium kommer inte att aktiveras för mig oavsett, det är helt enkelt inte värt för mig tidsmässigt.