Jag har använt Proton på Windows i ett par år nu utan några problem. Men den senaste månaden har jag börjat stöta på något som gör mig helt galen, och jag tyckte att det var värt att posta här för att se om någon annan upplever samma sak. Jag använder Proton-appen för Windows, och har den inställd så att Firefox alltid dirigerar genom den, men andra program (som Steam eller videospel) gör det inte.
Jag fortsätter att få sidor att misslyckas med att ladda med PR_END_OF_FILE_ERROR. Det händer till synes slumpmässigt, men Reddit och Amazon tycks göra det oftare än andra webbplatser. Det händer bara när jag är ansluten till Proton — jag har testat några gånger genom att stänga av den och surfa som vanligt.
Inget i min hemanslutning har förändrats på senaste tiden. Detta började hända för ungefär en månad sen, och har blivit progressively värre sedan dess. Nu händer det flera gånger varje timme, och det börjar bli riktigt, riktigt irriterande. Jag har försökt allt jag kan komma på — byta servrar, stänga av netshield, olika nivåer av netshield, port vidarebefordran/inte port vidarebefordran av servrar, port vidarebefordran på/ute, inget verkar påverka det. Det verkar för mig som att problemet är något med Protons servrar, så mycket som jag hatar att säga det. Jag har inte försökt andra webbläsare (jag tror inte att det är det, enligt lite googling) och jag har inaktiverat alla mina tillägg ett par gånger — det är inte ett FF-problem.
Har någon annan stött på detta? Har ni hittat någon lösning?