Potentiell ny användare här - dina recensioner av PIA?

Jag behöver ett VPN, och är lite nybörjare (säger man ens det längre?). Jag använde ExpressVPN men slutade på grund av kostnaden.

Hur tycker alla att PIA är? Finns det kända problem, funktioner som PIA lyser mer med jämfört med andra VPN:er?

Tack i förväg!!!

EDITERAR FÖR ATT LÄGGA TILL: Jag har en Android-telefon, Windows-PC.

Jag har använt det i många år och kan inte klaga.

Fungerar bra för mig. Jag använder det på Windows 10 och 11, Linux Mint och Android. Det är ett av få som har ett Linux GUI också.

På den här prisnivån, årlig paketpris, är de enda konkurrenterna PIA har SurfShark eller TunnelBear. Jag har varit med PIA i ett par år, jag har inga klagomål på tjänsten men jag är orolig för att moderbolaget har kontor i Storbritannien, jag visste inte detta när jag tecknade mig. De har mycket lagstiftning mot integritet i UK, det är inte en bra plats att ha kontor. Jag tänker flytta till SurfShark eller TunnelBear när mitt PIA-abonnemang löper ut, men om du inte bryr dig om integritet så är PIA okej.

Jag är också nybörjare och bytte från ExpressVPN till PIA. Och jag tycker det är mycket bättre! Det är enklare, billigare och jag tror mer säkert.

Har också använt PIA i många år utan problem.