Podcastavsnitt försvann från spotify mod apk?

Hej allihopa! Jag använder en spotify premium mod app, och på senaste tid har många podcasts jag brukade lyssna på gett mig meddelandet “Det finns inga avsnitt tillgängliga för denna podcast. Kontrollera igen senare.” Om jag loggar in på spotify via webben, så har podcasten alla avsnitt som vanligt.

Har någon annan upplevt detta? Vad kan lösningen vara? Jag har redan försökt byta plats med en VPN, men det fungerade tyvärr inte.

All hjälp eller rekommendationer tas tacksamt emot!

Den enda tillfälliga lösningen är att söka upp titeln på det avsnitt du vill hitta och lägga till det i dina episoder precis som du skulle lägga till en låt i en spellista. Efter det kommer poddarna att spelas som vanligt. Detta är bara en tillfällig lösning då de förmodligen har personer som övervakar trådar som denna och kan komma att åtgärda detta. Mod versionen är nog på väg att ta slut boys :cry:

Åh bra, så jag är inte den enda :skull:
Jag försökte radera den och ladda ner alla mods jag kunde hitta online… men det fick bara de få kvarvarande poddarna att försvinna helt

Ingen av mod apk:erna visar några avsnitt längre. Så finns det ingen lösning än?