Funkade för mig tack !
Jag fick inte erbjudandet innan jag avbokade (de erbjöd mig två månader gratis men jag föll inte för det). Men efter att jag avbröt helt såg jag erbjudandet. Att betala årsplanen istället för månadsplanen sparade mig några extra dollar. Slutpris 329,74 dollar.
Australier här, erbjudandet fanns inte på skärmen men jag tillbringade 20 minuter i chatten och berättade att jag inte skulle ha råd annars, nämnde Davinci som ett alternativ jag övervägde, och det fungerade.
Visste inte det, bra info!
Tack, kan tro att det var så enkelt
Hold dig! Tack!
Var gick du för att göra detta? Har du länken?
Jag tror att de kan justera det, jag pratade precis med en agent och efter att ha sagt att jag skulle avboka justerade de mitt plan till Black Friday-erbjudandet.
Jag tror inte att det är ett voucher, men om du går in villig att avboka kan de ge dig månadsbeloppet för de månader du har kvar och sedan debitera dig för ett annat år från och med den här månaden.
Det är värt ett försök. Säg bara att du ska avboka.
Ja. Mitt förnyades förra veckan. Jag pratade med dem idag, de återbetalade min betalning från förra veckan och flyttade mig till Black Friday-prissättningen utan argument.
Det slår dig med en kostnad för att säga upp ett år, sedan dyker tre erbjudanden upp. Jag var på väg att säga upp, tänkte att förlora 250 dollar var värt att spara 500 dollar, så jag köpte igen under nytt e-postmeddelande men det var inget behov till slut.
Vad använder du istället?
Kanske VPN till USA eftersom Black Friday inte är något utanför Amerika.
Välkommen! Eftersom du är nyare i vår gemenskap, kommer en moderator att granska ditt bidrag inom 12 timmar. Våra regler om du inte har granskat dem och vårt [fråga en expert-veckoinlägg](https://www.reddit.com/r/editors/about/sticky?num=1] – vilket är den bästa platsen för frågor som “hur man bryter sig in i branschen” och andra vanliga diskussioner för aspirerande yrkesverksamma. Kolla också in wiki, som är full av användbar allmän information.
Jag är en bot, och denna handling utfördes automatiskt. Kontakta moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller bekymmer.
Det är vad som hände mig varje gång jag ändrade mitt abonnemang.
Davinci (och alla dess arbetsytor, som Fusion, Fairlight, Audio) och Affinity-paketet (f n 50% rabatt!)
Black Friday pågår definitivt i EU. 50% rabatt på Adobe-abonnemang till 29 november. Efter att ha skapat ett nytt konto, med en annan e-post, är det diskonterade abonnemanget nu tillgängligt för mig också.
Davinci (och alla dess arbetsytor, som Fusion, Fairlight, Audio)
Hej, vilken använder du för lite animation eller rörelsegrafik? och var tvungen att köpa Davinci studio-versionen? Nyfiken eftersom jag har köpt Affinity och är nöjd med det men fortfarande letar efter ett AE och Premiere-alternativ
Fusion! Det är node-baserat istället för AE:s lager, men när du har lärt dig det är det fantastiskt! Och allt fungerar inom den enskilda Davinci-mjukvaran. alltså det är en av arbetsytorna.