Påminnelse: Gå och starta en chatt med Adobe support och fråga efter Black Friday-erbjudandet på 50% innan ditt konto förnyas automatiskt

Väldigt smärtfritt i år, inget “du är inte berättigad till detta erbjudande”. Bara en snabb chatt och sedan betalningsbehandling och jag har ytterligare ett år för halva priset.

Om de ger dig problem, säg bara hur kapabel Davinci Resolve är och att du gärna vill fortsätta vara kund, men utan erbjudandet är du inte villig att fortsätta. Det brukar få deras uppmärksamhet.

Jag klickade bara på avbokning av mitt abonnemang, och erbjudandet var där. Slapp prata med agenter, tog bara några minuter.

Tack för detta, du är fantastisk. Som den andra personen nämnde, du behöver inte ens prata med en agent, du kan bara gå till avbokning, och på andra sidan ger det dig erbjudandet.

gif

Så om jag precis köpte ett plan för CC i augusti, kan jag få Black Friday- rabatt vid förnyelse när tiden är inne? Är det typ ett voucher?

Usch, mitt förnyades precis idag.

Någon chans att de håller det? Har varit månadsabonnent på CC väldigt länge🥲

Jag öppnade precis Premiere och det erbjöd mig detta före laddning av projekten. Jag kollade vad det var mot mitt nuvarande plan och det fanns ett erbjudande på bara 40% rabatt på allt, men jag klickade på 50% i appen och nu har jag allt för ytterligare ett år igen. Jag hade nyligen valt bort allt utom Premiere när mitt senaste erbjudande tog slut.

Så jag försökte göra detta och det gav mig erbjudandet men bad mig bekräfta min utbildningsstatus - mitt nuvarande plan är inte ett utbildar-/studentplan? jag kan inte gå förbi den skärmen.

Jag gav upp med Adobe redan. Sparar tusen och tjänar tusen mer.

Är vi i den gemensamma Black Friday 24-tråden? :slight_smile:

Jag har fått Amazon Prime-priset i juni i flera år nu. Jag tror att det i år var en konstig 5-dagars lucka men vad som helst.

Håller precis på med detta nu. Precis som andra, var erbjudandet inte tillgängligt när jag försökte avboka. Jag fick några lockande erbjudanden, inklusive 2 månader gratis eller ett gratis Adobe Stock-abonnemang i 12 månader. Men jag pratade med en supportagent, och de gav mig ett 12-månadersplan för 39,99 dollar/mån med 2., 3. och 4:e månaden gratis, så det motsvarar 50% rabatt jämfört med vad jag normalt betalar. TACK! Jag har aldrig gjort detta förut.

Det kunde ha varit smidigare eftersom jag var tvungen att hota med att säga upp, men de kunde ändå tillämpa en motsvarande rabatt på 29,99 dollar/mån.

Om jag accepterar detta erbjudande, men jag för närvarande betalar 29,99 dollar för detta plan, kommer det att gå upp till 59,99 dollar efter de två månaderna?

Det här är något som alltid kommer varje år och inte en gång har det fungerat att prata med support eller följa avbokningsprocessen. Support säger att det inte finns något de kan göra, medan det är inget tillfälle att få rabatter när man följer avbokningen, tyvärr.

Jag har betalat 29,99 dollar/mån i nästan 5 år nu. Jag går igenom den automatiska avbokningsprocessen varje april och får erbjudandet varje gång. Förra året lade de till några gratismånader också.

Den här tråden gör jobbet. Räddade mig hundratals. Tack!!

Adobe förnyade automatiskt mitt ett månad i förväg i år till fullt pris! Jag är så förbannad!

Toppen! Gjorde precis detta, tack!!

Funkade inte för mig i EU. Jag avbokade mitt abonnemang också, det skulle förnyas om en vecka. Ingen erbjudande gjordes, ingen försök att behålla mig som kund. Bara en bekräftelse på avbokningen.