Väldigt smärtfritt i år, ingen “du är inte berättigad till detta erbjudande”. Bara ett snabbt samtal och sedan betalningshantering och jag har ett år till för halva priset.
Om de ger dig problem, säg bara hur kapabel Davinci Resolve är och att du gärna skulle vilja fortsätta vara kund, men utan erbjudandet är du inte villig att göra det. Det får oftast deras uppmärksamhet.
Tack för detta, du är fantastisk. Som den andra personen nämnde, behöver du inte ens prata med en agent, du kan gå till avbryt, och på andra sidan ger det dig erbjudandet.
Jag öppnade precis Premiere och det erbjöd mig detta innan jag laddade projektpanelen. Jag kollade vad det var mot mitt nuvarande plan och det fanns ett erbjudande på bara 40% rabatt på allt, men jag klickade på 50% i appen och nu har jag allt för ett år igen. Jag hade sänkt till bara Premiere för ett par månader sedan när mitt senaste erbjudande tog slut.
Så jag försökte göra detta och det gav mig erbjudandet, men sedan bad det mig bekräfta min utbildningsstatus - mitt nuvarande plan är inte ett utbildar-/studieplan? det låter mig inte passera den skärmen.