Ororon skryt av skada i ett lag (sucrose, fishal, ororon, xq)
Skadan visas i chatten
###OP, svara på detta inlägg med läckageskällan och alternativa bildhosting-skärmdumpslänkar för inlägget. Mirrlänkar är OBLIGATORISKA för att säkerställa tillgänglighet för alla. Misslyckas du med att följa dessa regler inom 10 minuter efter inlägget tas bort.
Om du inte kan se inlägget, FÄLT ÄNNU MERA FÖR att visa MIRRLÄNKAR.
Om du vill referera till detta i framtiden, spara bilden/video/texten till din enhet eller skapa en spegling och spara länken.
Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta moderatorerna för detta subreddit om du har frågor eller oro.
ja, han har förmågan att verkligen göra mycket skada
Varför i helvete sprang de ens Fischl och Ororon med full EM när Sucrose är i teamet ![]()
Vad jag undrar är om Ororon kan upprätthålla Beidous energibehov i EC-team. Vi skulle ersätta Fischl och köra Ororon + Beidou istället. EC-team blomstrar i scenarier med flera mål, så om både Ororon och Beidou som inte är ST kan spela tillsammans, kan det vara ett alternativ.
Jag hade en “wow, teknik!”-känsla när jag såg den levande DPS-räkningen i chatrutan. Snygg grej.
Varför EM-bygge…? Speciellt i ett sucrose-team… Det är inte som att den nya EC-buffen gör EM-bygge bättre än kritiska för EC-team, och ororon får/ger inte speciellt en buff med EM.
Jag VÄRKLIGEN vill ha den skademätaren i spelet
Jag tycker att Ororon och Fischl borde hålla sig till kritiska byggen med lite EM understrykningar är okej. R5 Hakushin Sucrose kan prestera bättre i detta scenario jämfört med R5 Sac Frag medan Ororon använder 4-del Naturalans buffar för att hjälpa Taseres lag med enskild mål-skada.
Är privata servernummer pålitliga?
Jag glömmer för alltid att den där killen har off-field elektroapplikation av någon anledning
Hur går det för Childe, Ororon, Fischl, Beidou