Om From Zero släpps den 15:e, varför säger min Spotify detta? (Jag är i GMT-tidszonen, vet inte om det påverkar någonting)

Om From Zero släpps den 15:e, varför säger min Spotify detta? (Jag är i GMT-tidszonen, vet inte om det påverkar någonting)

För att hjälpa till att bekämpa en våg av inlägg med låg kvalitet, vänligen rapportera inlägget (inte detta inlägg) om du tycker att det är av låg kvalitet. Efter en viss gräns tas det bort och kräver en moderator för att återställa.

Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta gärna moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.

Släpps kl 00:00 den 15:e din lokala tid, så många kommer att vänta till midnatt den 14:e för att lyssna

Kanske du har VPN på en annan tidszon? :joy: Jag är också i GMT-tidszonen, den är för närvarande 8:25 och min Spotify visar 15 timmar och 35 minuter, vilket betyder midnatt.

Ute om 3 timmar här! #australien

Här i Storbritannien visar min att det är 13 timmar kvar (klockan 11), så det måste vara ett problem på din sida eller så har det lösts

Min visar 15 timmar, samma tidszon

Den släpps här klockan 18:30

Nej, använder inte VPN på min telefon

Så slumpartat, kanske är du speciell och de ger dig det tidigt

Jag är så bra på det (skämt)