Om du använder ett gammalt pris

Jag ville nämna att de tar mindre betalt, och de bryr sig inte om att åtgärda det. De fortsätter bara att ta betalt av dig. Så om du betalade 100 dollar/år, kontakta dem och de kommer att “fixa” det genom att lägga till en långsiktig kredit.

Ärligt talat… det är skumt att de inte vidarebefordrar detta till sina trogna kunder. Det hade varit en stor vinst för dem, men istället valde de att fortsätta samla in mer än det angivna priset - och det är nu ännu en sak som gör mig misstänksam mot dem.

Ärligt talat har jag sett många något dyra abonnemang sjunka i pris det senaste året utan att bli informerad. Jag har kontaktat kundsupport högt och lågt och sparat förmodligen 100 dollar i månaden (och mer). Ibland har det krediterats men genom att kontakta support har de ändrat det till en återbetalning.

Det är 60 dollar om året nu, och jag tror att det finns 25% rabatt för nya abonnemang.

Jag loggade precis in för att ändra mitt lösenord och såg att jag betalade 12 pund i månaden i Storbritannien, men min plan är faktiskt 9 pund. Jag valde den här planen och som av magi har jag blivit lurad på pengar i flera månader och mitt konto är i kredit.