Nytt enhet - kan inte logga in via Facebook. Några lösningar?
Hej allihopa, jag har fått en ny enhet och tyvärr har jag stött på det här felet. Någon som vet en lösning? Jag har testat det på mobil och Bluestacks och båda visar samma fel. Eftersom jag inte är inloggad än, kan jag inte heller byta konto för att spara via en annan tjänst som Google Play.
Zlong jobbar för närvarande på en lösning. Det här problemet verkar vara isolerat till Android-enheter. Om du har en Apple-enhet ska Facebook-inloggning fungera som vanligt.
På grund av Facebooks systemuppdatering.
Inte relaterat till Zlong.
Tja, låt oss ge betyg till deras spel på PS
De kommer inte att fixa det här så snabbt om vi bara väntar. Ändra betyget till *1 och gör så att spelet försvinner från PlayStore och App Store. Det kommer att pressa dem att arbeta snabbare.
Hur kopplar man till testservern?
Det verkar som att detta är ett känt problem just nu. De säger att de arbetar på att fixa det, men att det kan dröja… Jag har sett andra i Discord som säger att det verkar vara ett regionalt problem. Kanske prova VPN? Jag är inte helt säker på det. Några har också sagt att det fungerar utmärkt på PC-klienten fortfarande.
Bra att veta att de arbetar på en lösning! Tyvärr har jag inga Apple-enheter att använda lol.
Jag har samma problem. Jag har både en Android och en Apple-enhet. Jag stötte först på detta med en Samsung så jag provade på min iPhone istället. Både Apple och Android har samma problem.
Faktum är att när man använder PC-klienten och försöker logga in med Facebook visas samma fel, vilket bevisar att det är ett Facebook-problem.
Tack för uppdateringen! Jag försökte använda VPN, men det fungerade inte – nu tar det inte ens mig till felmeddelandet, utan det verkar bara försöka ladda något ett tag när jag klickar på Facebook-inloggning, sedan stannar det bara kvar på inloggningsskärmar. Ingen skillnad ens när jag inaktiverar VPN, kan inte komma till felmeddelandet nu lol.
Kraven för att PC-klienten ska fungera är det inte att man är inloggad på mobilen först för att kunna skanna QR-koden?
Tyvärr fortsätter många spelare att kritisera Zlong för felet .
De förstår inte att det inte är Zlongs fel.
För att vara ärlig är inte Zlongs kundsupport världens bästa, men ja – detta är utanför deras kontroll. Tyvärr gör deras mindre än perfekta rykte att de blir en lätt måltavla för många spelares ilska. Vi får vänta och se hur detta utvecklar sig. Det är frustrerande, men att känna till problemet gör att jag förstår att att explodera inte hjälper någon alls.