Nord VPN debiterade mig för en gratis testperiod

Jag var villig att testa 7-dagars provperioden som appen just erbjöd mig direkt efter installationen och eftersom det stod att 4 timmar återstod för erbjudandet bestämde jag mig för att prova, men blev omedelbart avvisad eftersom jag blev debiterad för ett helt år trots att det tydligt stod att det var en 7-dagars provperiod.

Någon hjälp med detta? Jag var villig att betala för en månad eller två, men ett helt år utan ett enda varningsmeddelande?

Nord erbjuder en 30 dagars pengarna tillbaks-garanti, så om du inte får dina pengar tillbaka kan du enkelt kontakta deras kundsupport för en återbetalning.

Det är en 7-dagars provperiod som du kan avboka under den tiden och få pengarna tillbaka. Om du läste hela erbjudandet skulle du ha sett att du debiterades nu.

Jag avbokade och har inget tillbaks, och det står att mitt abonnemang ska sluta den 1 februari 2023.

Kontakta dem, 30 dagars återbetalningspolicy och sånt.

Hej, din inlämning togs bort automatiskt eftersom ditt konto inte uppfyller våra karma-krav. Konton måste ha minst 100 karma sammanlagt för att kunna posta i denna subreddit. Denna regel är till för att förbättra kvaliteten på inläggen och minska missbruk från trollkonton.

Jag är en robot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Vänligen kontakta moderatorerna av denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.

Jag avbokade och bad om återbetalning men har fortfarande tillgång? Hur lång tid tar det för återbetalningen? Varför har jag fortfarande tillgång?

Du bör antagligen fråga support och logga in och kontrollera om det är avbokat korrekt.

Men vanligtvis tar en återbetalning några dagar.

Var kan jag se om det är avbokat korrekt? Jag ser ett rött meddelande att förnyelsen är avstängd.