NBA League Pass känner inte igen platsen rätt (angående svartlistningar)

Av någon anledning har NBA League Pass på senaste tiden trott att jag befinner mig i postkoden 94103 (som ligger nära Oakland / San Francisco i Kalifornien), så Golden State Warriors har blockerats för mig. (Jag bor i Florida)

När jag går till denna sida: NBA League Pass | Experience Live NBA Games Anytime, Anywhere | NBA.com

och skrollar ner till avsnittet Vad kan jag se?, så fylls postkoden 94103 automatiskt i.

Kan någon annan gå till den sidan och se om den upptäcker fel postkod för er? Säger den också 94103 till er?

För att göra det mer förvirrande, fungerar NBA-appen på iPhone korrekt. Orlando Magic är svartlistade för mig.

Det är på min PC och på NBA-appen på Apple TV där det blockeras för mig att se Golden State Warriors-spel.

Jag får annonser trots att jag betalade för att slippa annonser i arenan…

Nej, använder inte VPN eller proxy.

När du går till denna länk (NBA League Pass | Experience Live NBA Games Anytime, Anywhere | NBA.com) och skrollar ner till Vad kan jag se?, har den rätt postkod för dig?

Det har den. Och sen använder jag VPN, och då får jag postkoden där min VPN är baserad.

Tack för hjälpen, låter som att det är något på min sida då.

Det måste vara något relaterat till min internetleverantör (AT&T Fiber), eftersom andra “hitta min plats”-sajter rapporterar rätt. Det är bara inte kompatibelt med NBA av någon anledning.

Jag har samma problem på min telefon som är kopplad till mobilnätet.

Hej, om du inte fått det att fungera, har jag rensat cache, cookies och startat om, och det har börjat fungera.

Jag lyckades till slut att få det att identifiera mig som i Orlando på min PC idag!!

NBA-appen på iPhone fungerar fortfarande.

Av någon anledning tror NBA.com i Safari på iPhone att jag är i Miami nu, istället för San Francisco, men jag bryr mig inte eftersom jag använder appen när jag är på telefonen.

Jag har inte kollat min Apple TV än.