NBA League Pass fungerar inte

Jag försökte precis använda Mullvad med NBA League Pass och det ger mig ett regionalt fel när jag försöker se en match varje gång. Jag är i USA och ansluter till en amerikansk Mullvad-server. Någon som vet ett alternativ?

Mullvad är inget bra val för streaming.

Prova olika amerikanska servrar.

Misstagar det, använd ett annat VPN.

Jag testade PIA och hade samma problem… nåväl, antar jag. Tack för svaren.

Jag har problem hela tiden med att ansluta till vissa webbplatser. Min teori är att de helt enkelt inte gillar VPN-anslutningar (inte säker på hur de kan avgöra det) eftersom jag kommer igenom när VPN är avstängt men inte när det är inställt på min region. Jag gör all min bankärenden från min telefon nu på grund av detta.

Har du ett VPN-rekommendation för streaming?

Tyvärr inte, kompis. Nu för tiden har de stora tjänsterna ett stort utbud av “dynamiska” VPN-IP-adresser. Jag är ledsen att jag inte kan hitta rätt VPN för streaming, det är lite antingen eller.

Jag använde ProtonVPN ett tag, men senare blev det oanvändbart på Netflix, HBO, Prime, Disney+. De riktigt bra tjänsterna samlar IP-adresser som sedan svartlistas. Det är en katt-och-råtta-lek.

Jag skulle rekommendera torrents… du har nog blivit tillsagd det 100000 gånger haha.