Något intressant: Om din plats är i Ryssland ändrar Harvard Law School Kurskatalogen om titlarna på vissa av sina kurser till stöd för Ukraina. Här är vad som dök upp när jag tittade på kurser i internationell lag

Något intressant: Om din plats är i Ryssland ändrar Harvard Law School Kurskatalogen om titlarna på vissa av sina kurser till stöd för Ukraina. Här är vad som dök upp när jag tittade på kurser i internationell lag.

Det här påminner mig om tiden då Harvard inte avskedade professorn som begick massiva insiderhandel på ryska marknader och blundade när han var tvungen att betala 26 miljoner dollar till DoJ (påstått täckt av en oligidolig!).

Putin kommer aldrig att återhämta sig

Jag är säker på att detta verkligen ändrade många åsikter.

Stackars ryska studenter som bara vill se vilka kurser som erbjuds

De gjorde det! De räddade Ukraina!!!

Jag ville se vilka internationella lagkurser som erbjuds vid Harvard och noterade detta. Att slå på VPN förändrar kurstitlarnas tillbaka till deras ursprungliga namn. Jag tyckte att det var jätteintressant och ville dela eftersom det inte är något många av oss skulle stöta på.

Det är riktigt dåligt

En privat aktiefirma som låtsas vara ett universitet som låtsas bry sig om mänskliga rättigheter.

Lmao WTF ska studenterna göra? Liksom “oh skit, jag insåg att krig är dåligt tills jag såg detta, låt mig prata med Putin och se vad jag kan göra”

Men ändå vände Harvard och många privata universitet bort blicken från Kinas ondska under Hongkong-protesterna

Ja, för att allmänheten bestämmer om det ska bli krig? Det här är dumt.

Jag hoppas att alla dessa professorer skrev under sina namn som syns bredvid denna patetiskt dåliga och slappt propaganda.

Jag skulle bli mer förvånad om USA:s så kallade “eliter” var dumma nog att försöka hjärntvätta och gaslighta ryska medborgare om de inte nyligen hade tillbringat de senaste 3 åren med att göra samma sak mot amerikanska medborgare.

Massor av tankbroar i denna tråd, wow, mycket coolt

Ragamuffin Gospel av Brennan Manning

Blir vi förvånade då? Jag menar, hur många miljarder har satts på spel på USA/NATO-sidan

Jag säger att låt oss som inte tvingats betala 26 miljoner dollar till DoJ kasta första stenen

Vilken professor? Jag hittar inget på Google

“Bara mer västlig propaganda”