Mynten plötsligt nerlajdade till obestämlighet?

De var som 40 % rabatt igår, men nu bara en siffra av, något har förändrats?

Det är det, men jag tror inte det varar länge

Jag ser att “utomhus-festen” är igång, så de neradslagna mynt eftersom det skulle vara för mycket rabatt

Det verkar som deras system beter sig konstigt eller att något händer bakom kulisserna, för runt midnatt och i ungefär 2 timmar var procentsatsen fortfarande hög. Några timmar därefter blev den låg. Sedan, för bara en timme sedan, såg jag att de började sätta tillbaka några av dem. Och just nu när jag går till min historia är de tillbaka ner igen.

Samma för mig. Jag köpte saker för löjligt billigt med jubileumsrabatt och mynt, men tydligen var det inte vad de avsåg.

Uppdatering: Rabatterna är tillbaka!

Ja när jag precis såg det tänkte jag att det inte kan vara rätt. Men eftersom jag inte är den enda, hoppas vi att de inte ändrade det helt. Det skulle vara sjukt tråkigt…

Jag tror det är en bugg och inte avsiktligt. Kanske relaterat till Android-versionen. På min gamla telefon med Android 11 är rabatterna fortfarande mycket dåliga, som 5-10 %, men på min nya telefon med Android 13 är rabatterna som de ska vara, hela dagen 20-60 % beroende på varan.

De fungerar ibland också inte. Jag hade varor för runt €20 och -22 % i mynt, vilket borde vara över -€4 i rabatt. Sedan, vid utbetalningsskärmen, visar den bara en rabatt på runt -€1.