De var som 40% rabatt igår, men nu bara någon siffra under? Har något förändrats?
Det är det, men jag tror inte det är för länge
Jag ser att “utomhusmys” evenemang är igång, så de har nerskjutit mynt eftersom det skulle bli för mycket rabatt
Det verkar som deras system either strular eller så händer något bakom kulisserna, för runt midnatt och i ungefär 2 timmar var procentsatsen fortfarande hög. Några timmar senare blev den låg. Och precis för en timme sedan såg jag att de började lägga tillbaka några av dem. Och just nu när jag går till min historia är de tillbaka igen.
Samma för mig. Jag köpte saker för vansinnigt billigt med jubileumsrabatt och mynt, men tydligen var det inte meningen att det skulle vara så
Uppdatering: Rabatterna är tillbaka!
Ja, när jag såg det trodde jag att det inte kunde stämma. Men eftersom jag inte är den enda, låt oss hoppas att de inte ändrat det helt. Skulle vara supertrist…
Jag tror det är ett fel och inte avsiktligt. Kanske relaterat till Android-versionen. På min gamla telefon med Android 11 är rabatterna fortfarande mycket dåliga, som 5-10%, men på min nya telefon med Android 13 är rabatterna som de ska vara, hela dagen, 20-60% beroende på varan.
De fungerar ibland också inte. Jag hade varor för typ 20 € och -22% i mynt, vilket borde ge över -4 € i rabatt. Sedan vid utbetalningssidan visar den bara en rabatt på runt -1 €.
Den maximala mynt-rabatten jag har sett på ett år var 12%. Och bara på en vara via mynt-rabattens söksida. Vanligtvis är det 2% eller i vissa fall 5% rabatt med mynt. Sällan 10%.
Jag ser fortfarande vanliga procentsatser, men det betyder inte mycket, eftersom jag inte är på samma plats. Det kan ha att göra med något som aliexpress gör, eller för att den tror att du har konstiga appar igång som auto-klickers eller VPN-appar eller liknande saker. Det borde återgå till normalt om några dagar om det är på deras sida.
Jag lade märke till detta idag också, hoppas det bara är under rea. Och det verkade bara vara en del av rabatterna, vissa var fortfarande desamma.
Jag använde precis alla mina mynt, nu har jag inga kvar ![]()
![]()
![]()
Jag hatar det här myntprogrammet, önskar att man fortfarande kunde byta dem mot kuponger
Jag är i Kanada och det är okej för mig. Ibland fryser det och visar 3%, sedan laddas det om och man ser 55%-rabatterna etc. Jag kan aldrig få tillräckligt med mynt, rabatterna är bara så bra när du kan hitta blandade leveranslistningar som glittrar och inte kräver att du når minimi-fraktgränsen
Det är tillbaka till normala högre rabatter nu
Uppdatering: på min huvudkonto kunde jag få 30% rabatt med mynt… på mitt sidokonto visar det fortfarande 2%