Söker du stöd eller råd för köp av Apples Home-appen, tillbehör, nätverksproblem / lösningar, something else HomeKit stöder, eller vilken märke eller tillbehör du ska köpa — försök att fråga här.
Försök att formulera din fråga så tydligt och koncist som möjligt eftersom fler kan svara.
Här är en lista över HomeKit-aktiverade enheter på Apples webbplats.
Användare med Karma för lågt att posta direkt till r/HomeKit uppmanas att posta sina frågor här.
Nytt HomeKit-arkitektur? Det är helt trasigt…
-
Andra användare kan inte komma åt eller kontrollera hemmet (ja, de kör också iOS 16.2)
-
Tillbehör svarar lika långsamt på knapptryckningar eller sensorsignaler och automatik fungerar sällan
-
Raderade helt HomeKit genom att ta bort mitt hem
-
Skapade ett nytt hem i hem-appen efter att ha startat om alla hemnav (Apple TV, Tado, Philips Hue, Dirigera, Sonos-högtalare) och nu kan jag inte lägga till ett enda tillbehör eller person
Jag vet inte… Jag börjar bli riktigt trött på detta skräp som Apple fortsätter släppa… så mycket för ‘smart’ hem
Känner någon till en standardprofil för trefas brytare med HomeKit-stöd?
Jag vill lägga till några till befintliga grupper av elektriska strömbrytare, men det mesta jag hittar är större och har ofta ett anpassat plåtarpar.