Jag försöker använda Malwarebytes Privacy VPN och kopplar till servern närmast mig (New York). Det tillåter mig att ansluta, men jag får inte en IPv4-adress. Så vilken app som helst som använder IPv4 fungerar inte (inklusive Reddit-appen). Jag använder en NJ-server för tillfället, men någon på MB:s VPN-team borde kanske titta på det.
Det är bara ett annat varumärke för mulvad. Förmodligen ett problem med dem.
Hej Jason här från supporten, får du några felmeddelanden? Vi har för närvarande inga driftsavbrott som skulle påverka din anslutning till den specifika servern.
Tack för att du bekräftade, jag ska kolla vidare för att se vad som kan ha hänt.
Tack för svaret. Det verkar vara löst nu.
Det gav inga felmeddelanden. Det skulle ansluta bra, men det visade inte något “privat IP-adress”. Vissa webbplatser och appar laddades inte. Så jag gick till https://whatismyipaddress.com/ och det visade min IPv6 fint, men ingen IPv4. Men som jag sa, det verkar vara löst nu.
Skål.
Tack för att du bekräftade att allt fungerar igen. Jag skulle vilja få lite information från din enhet när det passar.
När filen är skapad, vänligen ladda upp den här:
Det var inte bara på Windows. Min Galaxy S23 Ultra med Android 13 hade samma problem.