Jag har använt LetsVPN i bara några dagar. Jag hade gratis testversionen. Tyckte verkligen om det. Det fungerade perfekt. Igår hade jag bara min gaming-PC igång för att installera ett spel och jag fick ett meddelande om att AI har Blockerat mitt konto och mina enheter. Vet någon en workaround för PC? Detta är så frustrerande då jag nyligen flyttade till Kina och bara vill spela i lugn och ro. Alla lösningar på detta skulle vara fantastiska eller så får jag nog bara ge upp.
Jag har försökt säga till folk att inte använda den här VPN:en varje gång den marknadsförs här av någon som försöker sälja den. De är skit och när du blir bannad utan anledning kan du och de inte göra något åt det.
Här är vad jag tror är orsaken till varför folk faktiskt blir avstängda och varför de bara tillåter 2 anslutningar: de har inte bandbredd/nätverk för att tillhandahålla för personer som streamar intensivt eller spelar spel (eller något med kontinuerligt stora nedladdningar) över tid. Så de blockerar / bannar dig, behåller pengarna de tjänat och försöker bara ha kontakt med personer som kostar dem mindre.
Det har inget att göra med de bullshit-orsaker de ger om deras AI. Jag menar, de säger att de inte ens har makt att undersöka eller omvända en avstängning. Verkligen? Hur jävla dumt är inte det?