Någon som har tips för att spela Planet Zoo på en Mac? Min gratis provperiod av Parallels har gått ut och Cross Over öppnar inte spelet. Kan inte använda Boot Camp eftersom jag inte har tillräckligt med lagringsutrymme — och varje gång jag ansluter en extern hårddisk frågar den efter att få ta bort den. Har någon några idéer? Jag har försökt att spela Zoo Tycoon I MÅNADER.
GeForce Now. De flesta Mac-datorer har inte tillräcklig hårdvara för att köra spelet nativt, även om det stöds. GeForce Now är det bästa alternativet ändå.
Inte utan att använda GeForceNow för att streama det. Du kan inte spela Planet Zoo på en Mac. Om du inte planerar att uppgradera till en riktig gaming-PC, kanske du vill lämna tillbaka spelet.
kolla Boosteroid eller Shadow PC om GFN inte är tillgängligt
Tyvärr är det inte tillgängligt i Sydafrika
På de gamla Intel-Macarna fungerade spelet perfekt på Bootcamp Windows (på min Pro iallafall) så jag tror inte att hårdvaran var ett stort problem för mig ändå!
Tack! Skulle en VPN tillåta mig att ladda ner det, om det inte är tillgängligt i mitt land?
Vilken Mac använder du? Du kan alltid installera Windows på den på en annan partition, men som jag sa är hårdvaran troligtvis inte tillräcklig för att vara värt besväret.
MacBook 2017 modell. Den har totalt 120 GB lagring, men bara ungefär 60 som inte används av systemet. Jag har cirka 25 GB ledigt, och hårddisken jag försöker använda med Boot Camp verkar inte fungera.
Är inte ens värt det. Den modellen har ingen grafikkrets så den kan inte köra krävande spel som Planet Zoo, även med Windows. Hårdvaran finns inte där.
Kan du använda GeForce Now med en VPN kanske?