För runt ett och ett halvt år sedan köpte jag ett 2-årigt abonnemang (fick ett bra pris, osv.) som går ut om ungefär sex månader. Jag stängde av automatförnyelsen kort efter att jag köpte det så att jag inte skulle glömma bort det. Men jag har varit nöjd med tjänsten och medan de har ett annat bra erbjudande funderar jag på att köpa ett annat 2-årigt abonnemang, men jag vill förstå hur det fungerar först. Jag kollade runt på deras hemsida och det verkar som om att om jag har ett befintligt abonnemang (som inte förnyas automatiskt) och jag köper ett annat nu, så börjar det nya abonnemanget inte förrän det nuvarande är slut. Verkar det rimligt och har någon annan gjort detta och kan bekräfta? Tack!
Det tillför bara till ditt nuvarande abonnemang. Så du kan köpa ett abonnemang och det kommer att förlänga ditt konto med den period du väljer.
Ja, de kommer att staplas. Ytterligare köp verkar bara läggas till befintliga konton. Det var vad de gjorde för mitt 3-åriga abonnemang. Var försiktig med automatförnyelsen, se till att stänga av den. Om du har en MicroCenter-butik i närheten är 3 år fortfarande till salu för $99 (måste hämtas i butik). https://www.microcenter.com/product/659761/nordvpn-3-year-vpn-subscription?rd=1
Det kommer att läggas till dina återstående månader. De senaste dagarna erbjöd de mig mer än $60 för ytterligare 2 år. Jag tog det och de gav +1 månad som present.
Åh, okej, det låter vettigt. Tack för informationen!