Köpa EA PLAY PRO med VPN

Hej! Jag funderade på att köpa EA PLAY PRO med en vpn inställd på Turkiet med ett Revolut-kort! Har någon några tips för mig, eller till och med en steg-för-steg tutorial? Väldigt uppskattat!

REDIGERING: Jag fick det att fungera! Eftersom jag får så många dm, här är en guide på hur jag gjorde!

1- Jag tog mitt Revolut-kort och skapade ett virtuellt med turkiska lira.

2- Jag öppnade NordVPN och ställde in den på Argentina, inte Turkiet

3- Jag valde EA Play Pro, och i betalningsskärmen satte jag kortets region till den riktiga (Portugal)

4- Klart!

EN ANNAN REDIGERING
Det verkar som EA har fixat detta, men jag har inte försökt det än. Hur som helst, jag har gått över till konsol, så jag kommer inte att göra detta exploitat längre… Lycka till spelare, och Gud välsigne PC :saluting_face:

*REDIGERING: Tydligen har denna metod blivit åtgärdad och fungerar inte längre. Att gå via Argentina visar bara USD-värden nu.

Såg att det gick att få det gjort med tuxlerVPN och ett Up mastercard (australisk), var verkligen ett krångel. Om det hjälper, här är vad jag gjorde:

1. Logga in på EA Play hemsidan (logga in-ikonen uppe till höger)
  2. Klicka på din profilikon uppe till höger och välj kontoinställningar. Gå till fliken betalningsmetoder och ange en betalningsmetod, ett virtuellt Up Mastercard fungerade för mig. Sätt det som din primära metod.
  3. Ladda ner en VPN som kopplar till Argentina, jag använde tuxlerVPN.
  4. Se till att du är utloggad från EA-appen. Starta tuxlerVPN och sätt bostadsplatsen till Argentina.
  5. Öppna EA-appen och logga in (se till att detta är appen och inte EA Play hemsidan, även om det förmodligen fortfarande går att köpa EA Play Pro via hemsidan).
  6. Klicka på EA Play-fliken och välj medlemskap, du borde se en årlig medlemsavgift för 10499 ARS, om inte, försök att ladda om din VPN.
  7. Klicka på det årliga medlemskapet och betalningsmetoden du sparade på hemsidan bör visas, all du behöver göra är att verifiera det med ditt korts CVC-kod.
  8. Du bör sedan kunna göra köpet, det kostade mig 46.55 AUD
  9. Logga ut från EA-appen och stäng av VPN, logga in igen och du bör se EA Play Pro under ditt profilnamn i appen.