Konflikt Mellan Intern Nätverk och VPN-Klienters Lokala Nätverk

Hej, jag ärvt ett nätverk med en MX68 och är inte så väl insatt i Meraki-världen. Just nu är det konfigurerat med ett inre nätverk 192.168.1.xxx och klient-till-plats VPN på 192.168.10.xxx subnät. Det jag kan förstå är att inter-vlan-routing måste vara aktiverat eftersom VPN-klienter kan komma åt de interna nätverksenheterna automatiskt, men detta är ett problem för klienter vars lokala nätverk också är på 192.168.1.xxx subnät. Om jag hade satt upp detta nätverk skulle jag ha använt ett annat internt subnät, men eftersom det redan är konfigurerat så vill jag verkligen inte ändra om allt till ett nytt subnät. Jag antar att det måste finnas ett sätt att kringgå detta, men jag kan inte hitta något i Meraki-dokumentationen eller andra online-resurser. Min tanke var att inaktivera inter-vlan-routing och sätta upp en statisk rutt mellan det lokala (192.168.1.xxx) och VPN (192.168.10.xxx) nätverken, men jag har svårt att förstå hur man gör detta på denna Meraki-enhet eller om detta är det bästa sättet att göra det.