Kommer jag fortfarande kunna få tillgång till TikTok med en ny telefon?

Min nya telefon kom precis i posten och jag har inte ställt in den än. Jag kan använda TikTok igen, men det visas inte i App Store när jag söker efter den. Om jag flyttar all min data till min nya telefon, kommer TikTok fortfarande att finnas där?

Wow, jag skulle precis köpa en ny iPhone. Jag såg att några metoder borde fungera, så jag ska testa dem när jag får min nya telefon

Redigerare: Köpte en ny iPhone igår. Det finns faktiskt några metoder som fungerar för App Store och Play Store. En person i en liknande tråd skapade ett kalkylblad med detaljerade instruktioner för att ladda ner TikTok igen. Kanske någon tycker det är användbart, här är det: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1wkCyjzhSSAZ2jNhY9Rd_LIN64w834XOAuF4oFb4nTJU/edit?gid=1056199963#gid=1056199963

nej :frowning: Jag har precis fått en ny iPhone och genvägsskontrollen jag skapade finns där men det står att den inte kan ladda ner appen eftersom den inte finns i butiken

Jag klurade ut det! Fick en ny telefon för 2 dagar sedan och när jag loggade in på iCloud, laddades inte TikTok ner. Appen var där med nedladdningspilen, men när jag tryckte på den gav den ett fel, så jag raderade bara appen. Jag använde en VPN och kunde ladda ner den igen.

Jag använde surfshark, registrerade mig för en gratis 7 dagars testperiod och ställde in min VPN till Kanada. Gå till appbutiken, ändra region till Kanada. Välj ingen för betalmetod och ange en slumpmässig kanadensisk adress för faktureringsadressen. Spara och stäng appbutiken. Sätt telefonen i flygplansläge. Gå tillbaka till appbutiken och TikTok ska visas. Det kanske låter dig ladda ner eller så får du ett felmeddelande om att den inte är tillgänglig i din region. Starta om din telefon, ställ in VPN till Kanada igen, sätt telefonen i flygplansläge igen. Gå till appbutiken och det borde fungera.