Kan jag använda mitt befintliga konto och fortfarande använda en VPN för att få ett billigare abonnemang?

Eller måste jag skapa ett nytt konto? Jag är i USA och mitt årsabonnemang gick precis ut och jag ville förnya det. Jag försökte förnya med ett VPN inställt i Indien men när jag använde mitt amerikanska kreditkort debiterades jag med amerikanska priser. Så jag avbröt det och nu försöker jag lista ut vad jag ska göra.

r/Crunchyroll fungerar som en gemenskap under fanmoderation och administreras inte direkt av Crunchyroll. Ingen formell tillhörighet eller officiell relation med Crunchyroll upprätthålls av oss. Om du har ett service-/konto-/faktureringsproblem med Crunchyroll, eller om du frågar om en funktionsförbättring, eller vill föreslå ett anime-katalogtillägg, bör du kontakta dem direkt: https://help.crunchyroll.com

^(Ditt inlägg innehöll ordet/frasen konto, vilket automatiskt utlöste detta meddelande.)

Jag är en bot och denna åtgärd utfördes automatiskt. Vänligen kontakta moderatorerna för detta subreddit om du har några frågor eller bekymmer.

En VPN hjälper inte så länge du använder en amerikansk betalmetod. Du kommer förmodligen inte att kunna kringgå denna begränsning utan att hitta ett sätt att öppna ett utländskt bankkonto, men det är ärligt talat så dumt att göra bara för att spara vad, kanske 20-30 dollar om året?

Dessutom finns det också att ha utländska bankkonton som amerikansk medborgare medför egna problem och krångel, särskilt för skatter och rapportering till IRS.

Jag är ny användare, jag försökte göra via Indien VPN. Nuvarande pris är 999 indiska rupier, vilket är ungefär 9£ men det enda betalningsalternativet är ett lokalt bankkort.

Vilket är det billigaste landet att köpa från som accepterar internationella kort / PayPal osv.?

Mer som att spara 100 dollar, tror jag

Kan du betala med PayPal? För det visar inte ens PayPal-alternativet för mig.
Jag letade efter Indian gift cards, men jag hittar bara globala presentkort, som kostar mindre än ett månadsabonnemang, men fortfarande är dyrt med 9€ i månaden.
Dela gärna om du löser detta :folded_hands:

Har du löst det? För jag har samma problem med PayPal

Nej, jag hittade aldrig Indian gift cards. Men jag testade gamivo, det fungerade för mig. Det jag lade märke till är att det erbjuder olika “lösningar” baserade på din IP-adress. Det är där en VPN var till stor hjälp.