Jag får detta felmeddelande när jag försöker logga in på Blackboard. Det händer på min telefon och dator. Jag har även försökt använda data på min telefon, och jag får fortfarande detta fel. Ville bara se om någon annan också har detta problem och om någon vet hur man löser det.
EDIT: Problemet är äntligen löst! Tack för förslagen. Oklart hur detta hände.
Kom du ihåg att lova pengar till en ny squashplan? Om du inte donerar 420,69 dollar varje kvart låser Daddy Fry personligen ut dig från BBLearn innan tentaveckan.
Prova i en ny webbläsare, det kan ibland glitcha så. Eller stäng helt ner webbläsaren och öppna den igen och försök på nytt.
När kurserna är slut brukar studentåtkomsten till BbLearn sluta.
Kan du logga in på DrexelOne? Om du kan det och fortfarande ser samma fel, skicka den skärmdumpen och ditt användarnamn till ITG på drexel dot edu och se om de kan hjälpa till - du borde kunna logga in på Blackboard även om du inte har några kurser.
Om du inte kan logga in på D1, då är något fel med ditt konto och du bör ringa Help Desk igen.
Jag har försökt både Firefox, Chrome och Edge, och jag får fortfarande samma fel.
Jag har inte använt VPN, men jag får tyvärr fortfarande detta fel.
Det här är fel. Studentåtkomsten till Blackboard kvarstår, SÄRSKILT under tentaveckan. Efter det kvarstår åtkomsten, men inte till kurser - tills du lämnar universitetet. OP bör ringa Drexel helpdesk.
Vissa lärare väljer att stänga dem, så det kan vara anledningen till att någon inte kan se saker… det är bara ett par klick att göra…
Ja, jag är för närvarande i tentaveckan och kan inte komma in på Blackboard. Jag har ringt Drexel helpdesk, och de sa att jag skulle ringa Blackboard support. Jag ringde Blackboard support, och de sa att de inte vet vad mitt problem är och att de skulle ringa tillbaka till mig.
Det förklarar inte varför jag inte skulle kunna komma in på Blackboard alls. Jag kan inte ens komma åt sidan alls.
Aj då, tråkigt att du blir rundad. Förhoppningsvis kan de få det löst snabbt!