Någon annan som har blivit helt nersläppt på sistone?
Jag kan få tillgång till mitt konto från ChatGPT-appen, men på webbläsaren funkar det inte. Det finns fel i konsolen angående autentiseringstokens som är odefinierade.
Jag har försökt kontakta deras kundsupport och de är knappt stötande - de erkänner inte ditt problem och skickar bara mallbaserade svar: “Förlåt oss, du är en fantastisk kund, vänligen kolla status-sidan”.
Jag förstår verkligen inte vad jag kan göra åt detta nu. Jag är en betalande kund utan något att säga till om när det gäller kundtjänst. Just nu stjäl de i princip pengar från mig för en tjänst de inte levererar.
Vad kan de göra och hur är det möjligt att de kan hitta på gränsfall till AGI men inte fixa grundläggande autentisering för webappar? Jag är chockad och trött på deras nonsens.
Ja, jag har samma problem också. Ingen aning om vad jag ska göra.
Jag har samma exakt samma problem. Har precis skickat en supportförfrågan eftersom jag betalar för något jag inte kunnat använda på över en vecka nu. Jag har testat olika wifi-nätverk, datorer, webbläsare, loggat ut/in, hårduppdaterat, raderat cache - inget fungerar. Det frågar bara “uppgradera till pro!” även om jag har betalat för pro sedan den dagen de släppte det. SUPER frustrerande.
Det var Nord VPN Threat Protection för min del. Så fort jag stängde av det började det fungera direkt. Tack u/socketshot
Hej /u/socketshot, om ditt inlägg är en skärmdump av en ChatGPT-konversation, vänligen svara med samtalslänken eller prompten. Tack!
Vi har en offentlig Discord-server. Där finns en gratis ChatGPT-bot, Open Assistant-bot (öppen källkod), AI-bildgenerator, Perplexity AI-bot,
GPT-4-bot (Nu med visuella funktioner! https://cdn.discordapp.com/attachments/812770754025488386/1095397431404920902/image0.jpg) och kanal för de senaste prompts! Ny tillägg: Adobe Firefly-bot och Eleven Labs kloningbot! Varför inte joina oss?
PSA: För alla ChatGPT-relaterade problem, e-posta [email protected]
Jag är en bot, och detta utfördes automatiskt. Vänligen kontakta moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.
Varning! [Allvarlig] Taggmeddelande
: Skämt, ordvitsar och off-topic-kommentarer är inte tillåtna i någon kommentar, förälder eller barn.
: Hjälp oss genom att rapportera kommentarer som bryter mot dessa regler.
: Inlägg som inte är lämpliga för [Allvarlig] tagg kommer att tas bort.
Tack för ditt samarbete och ha en trevlig diskussion!
Jag är en bot, och detta utfördes automatiskt. Vänligen kontakta moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.
Fixade du detta eller någon annan? Plötsligt började det hända för mig. Jag har försökt olika webbläsare, rensa cookies, osv.
Använder du NordVPN? Det visar sig att deras “hot detection”-funktion började svartlista OpenAI-URL:er. Jag vet inte alls varför de skulle göra något så dumt utan att varna någon, men nu är vi här. Radera NordVPN eller stäng av hot detection-funktionen, inte själva VPN:et.