Nån annan som har blivit helt raderad från sitt konto de senaste veckorna?
Jag kan komma åt mitt konto från ChatGPT-appen, men på webbläsaren fungerar det inte. Det är fel i konsolen som handlar om att autentiseringstoken är odefinierade.
Jag har försökt kontakta deras kundsupport, men de är nästan offensiva - de erkänner inte problemet och skickar bara standardkopierade svar: “vi är så ledsna, du är en fantastisk kund, vänligen kolla status-sidan”
Jag förstår verkligen inte vad jag kan göra nu. Jag är en betalande kund utan någon möjlighet att få hjälp från deras kundtjänst. Just nu stjäl de i princip pengar från mig för en tjänst de inte levererar.
Vad kan de göra och hur är det möjligt att de kan hitta på nära AGI men inte kan göra grundläggande webapp-autentisering? Jag är chockad och trött på deras nonsens.
Obs! [Seriös] Taggbemärkning
: Skämt, ordlekar, och off-topic-kommentarer är inte tillåtna i någon kommentar, huvud- eller barnkommentar.
: Hjälp oss genom att rapportera kommentarer som bryter mot dessa regler.
: Inlägg som inte är lämpliga för [Seriös] taggen kommer att tas bort.
Tack för din samarbetsvilja och trevlig diskussion!
Jag är en bot och denna åtgärd utfördes automatiskt. Vänligen kontakta moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.
Hej /u/socketshot, om ditt inlägg är en skärmdump av en ChatGPT-konversation, vänligen svara med konversationslänk eller prompt. Tack!
Vi har en offentlig discord-server. Där finns en gratis ChatGPT-bot, Open Assistant-bot (öppen källkod), AI-bildgenerator, Perplexity AI-bot,
GPT-4 bot (nu med visuella funktioner (molnvision)!](https://cdn.discordapp.com/attachments/812770754025488386/1095397431404920902/image0.jpg)) och kanal för de senaste promptingarna! Nya tillskott: Adobe Firefly-bot och Eleven Labs kloningsbot! Varför inte gå med oss?
PSA: För alla ChatGPT-relaterade problem, maila [email protected]
Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Vänligen kontakta moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.
Ja, jag har samma problem. Har ingen aning om vad jag ska göra.
Jag har exakt samma problem. La nyligen en supportförfrågan eftersom jag betalar för något jag inte kunnat använda på över en vecka nu. Har testat olika wifi-nätverk, datorer, webbläsare, loggat ut/in, hårduppdaterat, rensat cache - inget fungerar. Det hjälper bara att “uppgradera till pro!” trots att jag har betalat för pro sedan den dag de släppte det. SUPER frustrerande.
Ja, det var Nord VPN Threat Protection för mig. Så snart jag stängde av det började det fungera direkt. Tack u/socketshot