När jag fick den här VPN:en var den fantastisk. Allt fungerade riktigt bra och som det skulle. Nu den senaste veckan kan jag inte alls ansluta. Jag vet inte vad problemet är. Vi behöver verkligen felmeddelanden eller något eftersom jag inte har något att gå på. Det fungerar fint på min PC, bara inte på min telefon. Inte på mobildata eller wifi. Jag har försökt starta om min telefon och till och med radera VPN-konfigurationen. Testat alla tre protokoll och fortfarande inget.
Redigering: Så fort jag gjorde detta inlägg loggades jag ut och jag fick logga in igen. Nu ansluter den. Jag vet inte hur länge det kommer att fungera men vi behöver verkligen feedback när fel uppstår.
Hände mig, jag blev utloggad och inloggad igen men bara efter flera dagar av att den inte fungerade. Bara för att bekräfta att utloggning/inloggning löser det
Min laddar inte alls. Jag kan inte logga in. Jag kan inte logga ut. Den laddar för alltid så fort jag öppnar appen. Jag raderade appen och laddade ner den igen. Det är inte mitt internet eftersom det har fungerat bra i dagar nu. Jag har varit hos olika vänner, fortfarande kan den inte ansluta.