Om du kan göra det på mobilen, vilken VPN skulle du rekommendera?
Även, skulle det ställa till det för andra saker på min telefon om jag sätter min VPN till Kanada, typ om jag försöker köpa något som är förbjudet i Kanada, skulle jag få problem?
Jag är inte så insatt i hur VPN fungerar.
Jag har redan ett Express VPN abonnemang som täcker min laptop och mobil. Jag aktiverar det när jag spelar och kopplar bort det när jag inte gör det. Det är en betald tjänst, men andra inlägg nämnde några gratisalternativ som kan fungera.
Windscribe är ett bra val. Väldigt enkelt.
Varför skulle du fortsätta spela ett spel som inte kan låta folk veta att detta pågår och som dessutom kan hända, särskilt ett spel där folk tjänar pengar och lägger tusentals på?
Ja, jag fattade det direkt efter att jag postade detta. Proton VPN gratis på mobil, pålitlig och trovärdig, fungerar som en dröm hittills. Väldigt lätt att använda.
Ehh, jag gör det. Jag känner medlidande för folk som lagt pengar och inte vet hur man använder VPN, men jag gillar spelet så jag tänker fortsätta spela. En varning hade varit rätt att göra, men skit samma… Det är vad det är. Den här typen av skit förväntas från ett rovdjursgacha-spel. Spela det eller inte, men att vara arg är bara slöseri med energi.
Känner du till en gratis VPN? Jag vill verkligen inte betala för något mer.
Ja, Proton VPN, jag laddade ner det och spelade inom 4-5 minuter.
Windscribe är snabbt och enkelt.