Jag vill installera Horizon Worlds utanför "Valda länder"

Jag såg många inlägg som frågade om detta är möjligt och folk svarade “kanske” eller “teoretiskt, ja” på att ladda ner VPN på din telefon, nå Amazons butik, och ladda ner regionlåsta appar som Horizon Worlds.

Jag testade det igår och kunde se appen när jag sökte i butiken, men jag kan inte ladda ner den. Det börjar att laddas ner och avbryts kort därefter.

Funkade denna metod för någon? Finns det någon annan metod du skulle rekommendera? Var snäll och låt mig veta. Tack!

Redigering:

Efter lite research hittade jag denna video. Grundläggande installerade jag en android VPN på min Quest 3 istället för telefonen med hjälp av Mobile VR station appen i Meta-butiken. Sedan startade jag om min Quest, slog på VPN och Voilá! Löst! Jag installerade Horizon Worlds och spelade ett tag, funkar jättebra :slight_smile:

Det funkade. Vänligen skriv om titeln för att visa att det är en lösning.

Kan du utveckla lite om hur man gör detta? Kanske med en numrerad lista?

Jag installerade det via VPN men när jag startar det, är jag ensam på servern. Väldigt konstigt.

Jag har installerat det med Sideloaderad NordVPN. Inga problem alls att använda det sedan dess.

Tack för belöningen! :slight_smile:
Appen tillåter inte att jag skriver om titeln, jag gör det via PC när jag är hemma igen.

Jag laddade ner Proton VPN APK och installerade med SideQuest. Problemet är löst.

Fungerar detta fortfarande då jag funderar på att skaffa ett Quest-headset men bor i Turkiet.