Jag köpte mig en Firestick till jul. Jag tänker installera appar för streaming. Är Mullvad VPN för mig?

Jag köpte mig en Firestick till jul. Jag tänker installera appar för streaming. Är Mullvad VPN för mig?

Jag har Mullvad på Firestick. Det var lite komplicerat att installera via Downloader, men det tog inte så lång tid att lista ut. Du behöver bara ladda ner Android APK från Mullvad Github-sidan.

Du kan få det från Mullvad, men troligtvis behöver du en äldre version som fungerar med den version av Android som körs på Firestick.

Jag skulle bara skaffa ett debrid-konto. Det är billigare och enklare. Plus att de flesta appar kommer att fråga efter det ändå. Då behöver du inte ha ett VPN.

Om du planerar att “ladda” Mullvad direkt på Firestick — jag skulle säga nej. Om du planerar att installera det på din router, då är det nog ja. Såvida det inte har skett förändringar för att “få” Mullvad på en Firestick, det var en plåga. Det finns inte ett direkt Android-gränssnitt, så du måste lägga till några andra appar för att få VPN:et att fungera.

Varför använda Mullvad på Firestick?

Jag har ett Bluetooth-tangentbord. Det är ett topp tips. Tack

Jag har hört talas om Debrid. Jag måste ta reda på allt om det. Jag uppskattar ditt svar.

Jag ska kolla in några andra appar. Tack.

Behövde det för att få åtkomst till ett annat land för en specifik app.

Guide https://www.reddit.com/r/StremioAddons/s/ZKN79xcTAh