Jag köpte en Argentina-version av Minecraft Windows 10 Edition men jag bor i USA. Finns det ett sätt att lura Microsoft att tro att jag är i Argentina så jag kan lösa in koden?
Varför skulle du NÅGONSIN köpa Minecraft Windows 10 Edition
Jag gjorde detta för ett par veckor sedan, men jag fick den amerikanska versionen trots att jag bor i Europa. Allt jag behövde göra var att använda VPN till USA eller Argentina och öppna Microsoft Store och ange koden. När det är klart finns Minecraft i ditt bibliotek och du kan spela det från din ursprungliga butik.
TL;DR använd VPN till AR
Använd VPN och ändra din plats?
Använd VPN och anslut till Argentina-servrar. Skapa ett nytt Microsoft-konto medan du är ansluten. Lös in koden. Nu kan du spela Minecraft
Flytta till Argentina, det borde fungera
Hej, är Argentina-nyckeln för Minecraft Windows 10 densamma som den vanliga Minecraft Windows 10 Edition? Kan jag spela globalt med vänner efter att ha löst in den med VPN?
Hej. Undrar bara, hur köpte du Argentina-versionen? Eller var?
Usch, java-elitisterna är tillbaka igen
Titta, jag gillar Java Edition. Men det finns fortfarande många fördelar med att spela Bedrock.
- korsspel med vänner som kanske inte har råd med en PC
- mycket bättre multiplayer-upplevelse (din genomsnittliga Minecraft-spelare vet inte hur man använder Hamachi)
- spela på servrar som är mycket mer intressanta, som Hive eller CubeCraft (om du går med på dessa servrar på Java är de helt döda på grund av Hypixel-monopolet)
- mycket bättre prestanda
- en enklare spelupplevelse för personer som helt enkelt inte bryr sig, eller barn som saknar förmågan att bry sig
Kanske för att han är 8 år gammal. Varför skulle du NÅGONSIN vara ålderist mot en liten bebis?
Hej, är Argentina CD-nyckeln densamma som Minecraft Windows 10? Kan jag spela globalt efter att ha löst in den med VPN?
Ja, det borde fungera eftersom det ändrar din IP.
Jag håller med om korsspel, men det är typ den enda fördelen.
Servrar som CubeCraft är fortfarande aktiva på Java, så jag vet inte vad du röker.
Prestanda är i princip samma.
Spelupplevelsen är också den samma.
rolighetsfaktum: Hive Java finns inte längre.
Jag har några punkter:
- fullständig anpassning och inga Minecraft-figurer
- Hypixel är allt man behöver, det har allt du någonsin vill ha: minispel, SMP, SkyBlock
- Java är bara enklare att använda
- Om prestanda är ett problem, använd Simply Optimized
Bedrock är helt enkelt Mojangs favoritbarn som fortfarande är sämre än deras äldre bror.
Java Edition är oändligt mycket bättre
Man tror verkligen att CubeCraft är en bra server att spela på:skull:
Senast jag kollade var det betydligt fler spelare på Bedrock.
Prestanda är absolut inte samma om du har en dålig dator. Du kan få nära Java med Fabric och de tre mod-erna (Sodium, Lithium, Phosphor).
Spelupplevelsen har blivit mer enhetlig nyligen, men Bedrocks design verkar vara avsedd för lägre entrégränser.
Redigerare:
CubeCraft Bedrock - 18762/55000
CubeCraft 1.12.2+ - 838/30000
Java är en död plattform om du är serverägare.
Java är faktiskt inte alls dött, särskilt för tävlingsspelare, vilket (roligt faktum) är en stor del av communityn.
Du jämför CubeCraft (en medioker server) som ett sätt att avgöra om Java eller Bedrock är mer aktiv. Anledningen till att Bedrock-spelare spelar på CubeCraft, Hive, etc. är att alla servrar är skit, så de tar den måttliga bästa, medan Java-spelare har ett stort utbud och mycket högkvalitativa servrar, så självklart kommer de inte att spela på medioka CubeCraft.