Jag har köpt varje EA Sports NHL-spel sedan 2017. Jag gillar att spela Versus, men 90% av motståndarna använder någon form av sk*tactic som lagg-switchar och liknande. Ärligt talat vet jag inte exakt vad de använder. Så jag köpte en VPN-router. När jag försöker koppla den till Versus hittar den inte. Någon som har något råd?
Jag hoppas att du inte tar detta fel, men de flesta spelare använder inte lagg-switchar. Det kan vara din anslutning.
Men för att faktiskt svara på din fråga, om du köpte VPN-routern och det inte fungerade kan jag inte tänka mig att någon annan VPN-tjänst skulle fungera, det verkar som att de har blockerats.
library ask squeeze existence sheet teeny aromatic dependent psychotic lock
Detta inlägg raderades massivt och anonymiserades med Redact
Det är ditt råd, din jävla nörd?
Som jag sa vet jag inte exakt vad det är. Men det är inte anslutningen. Det finns flera andra sätt från vad jag förstår. ip-botning, de-synkronisering osv. och jag antar att det enda sättet att motsäga det är att göra det tillbaka mot dem, men det intresserar mig inte. Tack ändå.
Du använder wifi. Jag vet detta eftersom dessa problem bara händer personer som använder wifi.
Anslut din konsol till Ethernet och jag garanterar att dina motståndare inte längre använder lagg-switchar och fuskar.
Du är uppenbarligen felinformerad.
Jag misstänker att jag blir bortkopplad ungefär var 400-800 matcher. Jag DC kanske en gång på 200, men oftast är hela mitt internet nere.
Det verkar vara spelet överhuvudtaget.
Jag känner folk som spelar med toppklass internetanslutning och de får antingen fulla matcher/perioder av en hackig anslutning… det enda de alla verkar dela är att spela över wifi.
Om de bryr sig tillräckligt om det kopplar de in till Ethernet och det blir mycket bättre, eller så står de ut med det via trådlöst.
Du kan ha en fantastisk anslutning men det betyder inte att stora Al från Roanoke du möter gör det.