Clutch eller ingen clutch?
Ser fram emot Black Ops 6 Zombies? Gå med i vår community på vår Officiella Discord! och Subreddit!
Jag är en bot, och denna handling utfördes automatiskt. Kontakta gärna moderatorerna för denna subreddit om du har några frågor eller funderingar.
Bra jobbat med vinsten men gud hur lyckades du inte bli träffad i slutet? Skjuta ner från fallskärm som det där med 2 killar som bara stod och tittade på dig… rena botar
Det här var jobbigt att titta på, tack!
Kan inte tro hur länge du väntade innan du sköldade dig
Det här visar bara hur vi alla spelar i olika versioner av detta spel eftersom det var så många gånger fienden borde ha dödat honom.
Sättet du spelar på ger mig ångest
Hur får man bot-lobbys i krigszonen då? Mina är svettfestar
Du är definitivt inte hacking med den sikten och den lobbyn ihop
Jag såg 5 killar som inte hade en aning om vad som pågick lol
Förlåt, men detta är en bot-lobb… du är också en bot jag menar inget illa
Hälsa till botkungen
Det är inte för sent att radera detta, bro
Jag har ingen aning om hur du inte blev träffad hela tiden. Alla du sprang in i skötde inte lol. Hail botkungen!
Man vad jag skulle ge för att ha sådana här lobbys. Det är helt otroligt att titta på. Vad är ditt Kill/Death-förhållande om du inte har något emot att fråga?
Ja, jag skulle också vara Kungen om mina lobbys var så här… smh var är hela laget som springer efter dig som hundar medan din lagkamrat är borta i ingenstans. Var är killen som glider runt hörnet och skjuter dig innan du ens hinner vända dig? Mycket annorlunda lobbys än de jag spelar i.
Du vann, så GG. Det är det som betyder något.
Men gud, att titta på detta gameplay gör ont
Michael J Fox har stadigare händer
Klart det var en bot-lobb. Du rör dig och siktar som en bot.
Den här videon är bevis på att det finns olika ELO:n, och jag hånar inte, grattis till vinsten och att du är den bästa spelaren i ditt lag. Jag vill bara att folk ska inse att vi inte spelar samma spel, detta är vad folk kallar en “bot-lobby”.
Det är inte en bot-lobby bara för att det är skottstrider, man kan se på sättet fienden roterar, rör sig och verkligen inte skjuter när du står framför dem. Du vet att det är en bot-lobby när du kan röra dig runt på kartan utan skydd, beläggningar och bara går utan att folk skjuter på dig. I en normal lobby hade du blivit helt utklassad inom de första sekunderna av din video.
Dessutom tror folk att E/D är den enda faktorn som avgör en bot-lobb, men det finns många andra faktorer som träffprocent, antalet spelade matcher, vinster, placering och även bevis för att mängden inmatningar du gör på din kontroll, som hopp-skott, rullning, sprint, dropshot, vissa säger till och med att dina inställningar spelar roll, som om du har “bot-inställningar” som 80 fov, rund minimap, ingen auto-tac sprint, automatisk fallskärmsdeplacering och liknande.
Men jag menar, jag antar att detta är rätt lobby för dig, jag kan se att varje spelare och fiende i din video, inklusive du, har samma skicklighet, så SBMM fungerar perfekt för dig.
Jag skulle älska att spela ett spel med dig, ett jag och jag som värd, så du kan se hur en lobby med hög skicklighet ser ut.
GG:s.