Jag har fastnat på skärmen ‘Berätta om dig själv’ som visas på mitt senaste inlägg och jag har försökt hitta sätt att åtgärda det. I ett av svaren sa de att jag borde leta efter ett snabbare VPN. Så jag letar efter rekommendationer på VPN som är gratis och har en måttlig anslutningshastighet eller tillräckligt bra för Warzone mobil.
Jag behöver ett hus som är lyxigt och också gratis. Vi kan inte få allt, vänta på den globala lanseringen
Jag önskar att detta inte var en subreddit för VPN-felsökning
Var kommer du ifrån? Ett snabbt VPN kan bara göra så mycket. Om du är för långt bort från Australien finns det egentligen inte mycket att göra förutom att vänta på den globala lanseringen.
Har du provat Tunnelbear?
Eller bara vänta på den globala lanseringen
Kan inte hitta ett VPN på Google Play Store som inte kostar att använda
Australiensiskt VPN
Eller Tunnelbear
Jag använder ExpressVPN som anses vara ett av de bästa, och jag kan fortfarande inte spela. Vi får helt enkelt vänta, kompis
För Nordamerika
Power VPN på Sverige-server eller Hola VPN i Chile
Jag behöver inte ett snabbt VPN, jag behöver ett måttligt VPN som åtminstone kan hjälpa. Och jag tror inte att ni förstår att folk inte har mycket pengar nuförtiden.
Jag behövde bara lite hjälp och problemet har blivit löst
Jag är inte säker på om Kenya är långt från Australien eller inte, men mitt gratis VPN tog mig till skärmen ‘Berätta om dig själv’ och kunde inte vara tillräckligt snabbt för att sammanställa shaders
Började precis använda det och det är det bästa VPN jag har stött på hittills
Jag ska också prova det
Tro mig, jag gör det, men min poäng är att alla gratis VPS är överbelastade med användare och därför inte kan erbjuda högre hastigheter.
Jag använder Quick VPN och stänger av det efter inloggning och spelar utan problem, du borde prova det
Men du har tillräckligt med pengar för en 800$ telefon, eller hur?
Kenya är långt från Australien.
Det kan verka som att ditt land är nära Australien, men att använda ett VPN kan öka din ping eftersom det kan ansluta till en rutt som är långsam eller ineffektiv, för mig accepterade jag bara faktumet att jag måste vänta på den globala lanseringen, vilket nu är närmare än någonsin
UU Game Booster är ett utmärkt alternativ