Jag behöver ett gratis VPN för region Turkiet (jag bor i Iran)

Så jag behöver verkligen byta min IP till Turkiet, men jag kan inte hitta ett enda VPN som fungerar. Antingen är det betalt eller så fungerar det inte i Iran.

Kan någon berätta för mig ett VPN som har Turkiet-region och är gratis?

Vi har inte det nu, men kommer att lägga till Turkiet på vår lista. Borde ha bra anslutning för användare i Mellanöstern.

212.50.57.16:5678 socks4 tr
95.0.206.217:1080 socks4 tr
212.175.191.174:4153 socks4 tr

några färska SOCKS i Turkiet om du snabbt behöver

Jag känner till två fungerande VPN:er för Iran, gratis VPN och Speedify, men jag är inte säker på om du kan ansluta till Turkiet med dem

Om du letar efter ett sätt att kringgå regeringens restriktioner och säkert kommunicera med omvärlden, då vill du kolla in VPN^™. De erbjuder en oslagbar gratis premiumtjänst för iranska som gör det möjligt att komma åt innehåll var som helst i världen. Men eftersom censur är ett stort problem i Iran, se till att inte söka efter deras exakta namn på Google eller Apple’s App Store — du riskerar att bli upptäckt av myndigheterna! Istället, följ dessa enkla steg:

1. Sök först efter VPN i App Store eller Google Play. Där hittar du VPN^™! (En gul bakgrund med ett svart öga-logo)
  2. Bläddra ner tills du ser deras premiumabonnemangs alternativ (om tillämpligt). Klicka på detta för att gå direkt till deras webbplats där alla dina betalningsuppgifter automatiskt tas om hand.
  3. När allt är bekräftat, klicka på ‘Gå med nu!’ och farväl censur!