Inte säker på vad man ska göra på Android

Hej,

Jag försöker använda pop corn på Android med den senaste versionen 0.3.6.
Men jag fastnar hela tiden vid laddning. Inga filmer visas och jag kan inte hitta någon plats att lägga torrentwebbplats.

Har du någon tutorial eller guide? Eller är den helt inaktuell?

Tack, ha en underbar dag!

Din ISP blockerar förmodligen anslutningen för att ladda den uppdaterade URL-listan. Kanske använd en VPN

Se också till att du går till Inställningar och du borde se en knapp som säger kontrollera uppdateringar, och jag klickar ibland på den ett par gånger och stänger sedan av appen och öppnar den igen, och gör om detta tills den till sist laddar ner URL:erna. Det tog bara 2-5 försök för mig att få den att ladda ner.

Det fungerar fortfarande, ibland tar det lång tid att ladda.

Se också till att du har alla språk inställda på “Engelska” i inställningarna.

Jag har samma problem… Det fungerade helt perfekt igår och idag står det att det inte finns någon anslutning och ingenting visas.. Webbläsarversionen har plötsligt många annonser och utländskt innehåll :thinking: inte säker på vad jag ska göra för att få Android-versionen att fungera igen..

Tack för tipset om “kontrollera uppdateringar” knappen.

Det är faktiskt bra för ett annat ändamål också - det verkar även uppdatera appen så att du har de senaste filmerna tillgängliga att titta på.

Tack. Jag läste dessa tips, men det verkar inte fungera. Vet du hur man kan konfigurera torrentserverlistan? Som att lägga till en egen eller någon med autentisering?

Så vitt jag vet är inte de alternativen tillgängliga i Android-versionen, eftersom de inte stöds som i de andra versionerna.

Ett annat tips, har du testat både Android Mobil- och TV-versionen? Jag använder faktiskt Mobilversionen på min Fire Cube.

Nej, låt oss prova TV-versionen på min telefon ^^

LoL, jag hade inte ens tänkt på att göra det på det sättet. Jag föredrar faktiskt utseendet och känslan av Mobilversionen bättre. Och jag upptäckte att den fungerar lika bra på min TV.