Inget VPN-gäng. Stå upp!
Jag studerade till ingenjör i ett av dessa länder tidigare. Vissa programvaror som Mathlab tillhandahölls lagligt. Men om inte, skickade läraren bara en direktlänk till den piratkopierade filen med fint gjorda installationsinstruktioner i PDF-format, lol.
De lär oss hur man piratkopierar Autocad på universitetet. Det är perfekt.
Min professor i mina sista seniorår lärde oss hur man piratkopierar forskningsartiklar
I Vietnam lär de oss att inte piratkopiera, men hela datorsalen har piratkopierad programvara. Hycklare.
Filippinerna här. Kan bekräfta att ett visst statligt kontor använder crackad Photoshop CS6 och MS Office.
Det landet jag för närvarande är i legaliserar piratkopiering och internet är billigt.
“yOu wOuLdN’t dOwNlOaD a HoUsE wOuLd YoU…”
Min broder i Kristus, jag skulle ladda ner en sexig fru, tio miljoner dollar och ett hemsökt fyrtorn gjort av jordnötssmör om jag kunde.
Även polisen använder crackad Windows och Microsoft Office här.
I Iran är även de betalda programmen i butikerna piratkopierade
gifta 1:a världen-klagande över piratkopierad programvara vs prekär 3:e världen-land med crackad programvara i myndighetskontor.
Har du varit i en myndighetsbyggnad nyligen?
De betalar inte för Windows. Seriöst. Aktivera Windows är i det nedre högra hörnet av skärmen
Vår regering använder bara öppen källkodsprogramvara, och piratkopiering är lagligt här.
Jag har använt mitt lands internet för att piratkopiera 400 GB media i ett år nu hahaha
BNN (anti-drogregering) i Indonesien (på min farbrors kontor) använder cracked Windows lol
redigera: det har gått ungefär 5 år eller så, jag hoppas att saker och ting blir bättre nu lol
Jag piratkopierar allt från spel, musik, filmer, tv-serier, bokstavligen vad som helst du kan tänka dig och jag använder aldrig en VPN
Cheers från Italien (vi älskar piracy)
En riktig pirat rättfärdigar aldrig varför han stjäl, han tar bara det han vill och delar sin rikedom.
Lägg till Indien på kartan också
Jag minns att jag höll turnering med crackad Tekken 7 på universitetet, min professor godkände det. också annan värd hostade King of Fighter med hacksad PS4
vi var för fattiga för att låsa upp allt dlc