Jag ser inget sätt att komma i kontakt med kundservice på deras webbplats och deras länkar till FB och Twitter är döda… Någon som vet hur man kan kontakta dem för hjälp? Jag har betalat för ungefär ett år av tjänsten.
Vilken typ av tjänst behöver du? Tänk på att de inte kommer att hjälpa dig med hur du gör saker när du försöker titta på upphovsrättsskyddat material, till exempel. Dessa tjänster är precis på gränsen för vad som är tillåtet, och därför säger de att de inte är ansvariga för vad slutanvändarna gör med det. De vill inte bli brända och hjälpa kunder att göra olagliga saker. Tidigare blev folk blockerade på deras forum för att ha ställt frågor om tillägg, och nu är hela forumet stängt.
En liknande inställning som r/Kodi-folket har, eftersom de varken tillåter eller svarar på frågor om tillägg som inkräktar på upphovsrättsskyddat material. Men Kodi kan användas mer ärligt än debrid-tjänster, så jag gillar dem…
Har du försökt söka på Real-Debrid: All-in-one solution?
Logga in på RD-kontot och välj supportavsnittet för att skapa en supportförfrågan.