Jag kan inte se något sätt att kontakta kundtjänst på deras hemsida och deras FB- och Twitter-länkar är döda ändar… känner någon till något sätt att kontakta dem för hjälp? Jag har betalat för nästan ett års tjänst.
Vad för slags tjänst behöver du? Du måste tänka på att de inte kommer att hjälpa dig hur man gör saker när man försöker titta på upphovsrättsskyddat material exempelvis. Den här sortens tjänster är precis på gränsen till vad som är tillåtet, och därför säger de att de inte är ansvariga för vad slutanvändarna gör med det. De vill inte riskera att bli brända, att hjälpa kunder som gör olagliga saker. Tidigare blev folk bannlysta på deras forum för att ha ställt addon-relaterade frågor, och nu är hela forumet stängt.
En liknande inställning har r/Kodi-gänget, eftersom de varken tillåter eller svarar på frågor om addons som bryter mot upphovsrätten. Men Kodi kan användas mer ärligt än debrid-tjänster, så jag gillar dem…
Har du försökt söka på Real-Debrid: All-in-one solution?
Logga in på rd-kontot och välj hjälpsidan för att skapa en supportförfrågan.
sök något och längst ner finns alternativet att kontakta.. skärmdump för dig och det finns kontakt kontakt support-länk
Jag tror att du behöver klicka på VPN-supporten för att till slut öppna ett chattsupportärende. Jag fick ett sånt, supporten var dock ganska dålig lol
Hej, jag är ny på allt det här. Jag registrerade mig och betalade men det fortsätter att avvisa min kod varje gång jag skriver in den för att aktivera min enhet. Vad ska jag göra?
16 värdar nere. Jag betalar inte över hundra dollar för att bara få tillgång till gratisvärdar. Detta är löjligt. Jag har betalat mycket pengar och prenumererat länge och jag har försökt ge det en chans, men när 1/3 av det jag betalade för inte fungerar och det inte finns någon kundtjänst. Jag ser inte att dessa killar ger mig 1/3 av pengarna tillbaka.
Det finns inget på hjälpsidan för Realdebrid förutom ett grovt verktyg som listar några vanliga frågor. Inget alternativ för att skapa en supportförfrågan. Jag är inte säker var du tittar men det är inte Real-Debrid: All-in-one solution
Ja, de accepterar VPN:er eftersom jag fortfarande använder en. Utifrån vad de sa är det inte något de föredrar. Jag är i Kanada så de har godkänt mig.
Jag har försökt bestämma mig mellan RD och AD. Det verkar som många användare föredrar RD, men de kan egentligen inte säga varför det skulle vara bättre än AD, annat än vaga saker som “det är bättre” utan att kunna förklara varför.
Nu har jag testat AD i en vecka, gratistrialen, och måste säga att det gör allt de påstår. Nu när trialen är slut tänkte jag ge RD förtroende och se om det finns en gratis trial där. Ack, ingen sådan, och ingen supportkontakt att fråga.
AD har en supportkontakt, och de är, ja, förväntansfullt franska, men åtminstone finns den där. Jag måste också säga att AD:s webbplats och mjukvara är av mycket bättre kvalitet än det som finns tillgängligt från RD.
Jag är inte säker på ditt specifika problem, men jag gick precis till länken i ditt meddelande. Jag skrev ordet “konto” och fick ett antal förslag. Jag klickade på “mitt konto har inte blivit kreditat, etc.”-alternativet. På nästa sida klickar jag på “kontakta oss” och får då ett alternativ att skapa en ärende.
Kanske sök efter något relevant för ditt problem. Om inget är specifikt, hitta ett alternativ som är något löst relaterat och skapa ett ärende.