Hej, vet inte om detta är rätt plats att fråga, men jag letar efter de bästa VPN-alternativen i Indien som kostar mindre än 500 rupier i månaden. Jag testade Nord men det fungerar inte på min telefon. Express verkar vara dyrt.
Vänligen låt mig veta om detta inte är rätt plats.
Tack.
Du kan använda ProtonVPN:s gratisplan om pengar är ett problem, den är ganska bra.
Alla betal VPN-planer är meningsfulla endast när du köper ett långsiktigt paket, där du måste göra förskottsbetalning för hela perioden.
Om det är VPN - då skulle jag inte lita på någon annan än Mullvad. De har inga rabatter och deras månadspris är detsamma även när du köper för ett år.
422 rupier per månad. Har använt det ett år. Det är mycket bra. Tar mindre än en sekund att koppla upp sig. De mest integritetsrespektfulla VPN:erna där ute. Du kan också prova iVPN. Båda är tyvärr betalda.
protonvpn är under 500 enligt min gissning.
Hur kommer det sig att Nord inte fungerar? Varför skrev du inte till dem om det inte fungerar, jag är säker på att de fixar det och kanske ger dig VPN gratis ett tag också.
Windscribe, men du får bara 10 gb gratis.
Jag har föredragit windscribe i över 3 år nu, inga klagomål.
Ingen av dem fungerar. Jag köpte en dyr också för att märka att de jävla OTT:erna ber dig stänga av VPN och stänga av varje videospelare tills du stänger av den. Dessutom misstänker jag att dessa internetleverantörer har ett sätt att sakta ner internethastigheten när VPN upptäcks, speciellt jio och airtel, inget annat förklarar hastighetssänkningen när jag betalar för Gbps och hastigheten sjunker till endast 30-40 Mbps.
Vad planerar du att använda den till?
Tack för att du svarade. Är Proton bra? Jag har läst på Google att den har långsam serveranslutning.
Tack för att du svarade. Jag har läst på Google att den har långsam serveranslutning. Upplever du detta?
Protons gratisnivå är snabbare än någon annan gratis VPN jag hittat på internet. Jag kan spela 2K-upplösningsvideor utan lagg.
Vet inte om de betalda anslutningarna.
Det beror på ditt användningsområde, det är ganska bra för grundläggande surfning och tillfälliga videor, men jag har aldrig försökt använda strömmande sidor på det.
Jag har tittat på HD-porr med deras gratisservrar och jag kom snabbt.
Gratisnivån stöder inte P2P-protokoll.
Förstått. Tack så mycket. Jag ska prova proton också.