Jag njöt verkligen av att titta på Giro med Orla och gänget så mycket i år, skulle älska att se dem igen för Tour. Kommer Eurosport att täcka Tour i år och i så fall, har någon erfarenhet av att hitta ett sätt att se deras sändningar i USA? Helst på en smartTV, inte en bärbar dator…
Jag köpte IPTV just för detta ändamål. Ingen i världen täcker cykling som Eurosport. Du kommer behöva en IPTV-box: https://www.formuler.tv/z11promax. Och ett abonnemang på något som https://xtremehdiptv.org/. Nackdelen är att det inte finns någon DVR.
Sidan för personer som älskar cykling och inte får Eurosport. Du missar verkligen båten. Det är cykling nästan VARJE. JÄVLA. DAG.
Det enda alternativet i USA för att se är på Peacock. De har en Phil/Bob sändning och ett världssändning (med Anthony och Nico). Jag vet att många nämner SBS och det är gratis med en VPN och de australiensiska kommentatorerna är utmärkta. Men för tillfället finns det inte längre ett sätt att titta på Tour på Eurosport i USA, om du inte har ett Eurosport-konto som är betalt med ett europeiskt kreditkort.
Max hävdar att de kommer att streama det. Åtminstone gjorde de det under Les Mans, som sändes på Max från Eurosport. Jag bor i USA.
Jag säger att den amerikanska presentationen av TDF är ganska utmärkt enligt min åsikt.
Min exakta fråga! Jag vill mycket hellre se Eurosport-teamet på Max (HBO) men ser ut som att jag måste skaffa Peacock-abonnemang… Förra gången jag försökte lura BBC med en VPN i UK misslyckades det…
Det är cykling
Sports hub stream
kan koppla en bärbar dator till TV:n enkelt nog.
Om jag är i USA, behöver jag fortfarande en VPN?
Tyvärr sänder Eurosport inte längre. Jag försökte prenumerera på Discovery + i Storbritannien men det accepterar inte betalningskällor från USA. Någon som vet hur man prenumererar från USA?
Bitcoin är den enda betalningsmetoden på xtremehdiptv?
Är boxen/AppleTV annorlunda än att bara titta på en iPhone? Jag köpte ett månadsabonnemang på IPTV enligt ditt råd, men jag kan av någon anledning inte visa Eurosport-flödena. Är de bara tillgängliga medan etappen pågår?
Oj wow, kan man inte ens använda en VPN för att se Eurosport?
Ingen världssändning tillgänglig.
Verkligen rekommenderar världssändningen!!!
Problemet är att NBC äger de exklusiva rättigheterna att sända TDF och andra franska lopp i USA. Jag tror (inte 100% säker) att Max visar Eurosports täckning för amerikanska tittare skulle vara ett brott mot dessa rättigheter.
Nej! Det är genialt med IPTV. Jag tittar på mitt i Illinois, Nepal och Cozumel. Så länge du har internet, har du sport Orla.
För att tillägga vad Wizzmer sa, du behöver inte en dedikerad box. Jag använder min Apple TV för IPTV och känner många andra som använder en fire stick.
Jag rekommenderar personligen något som Apple TV eller Nvidia Shield om du är benägen att gå Android. Fire sticks fungerar bra men mängden bloatware/annonser är motbjudande. Min första gen ATV4K fungerar fortfarande som den gjorde när jag köpte den.
Jag har använt https://apollogroup.tv (se till att det är den URL:en) i några år. De erbjuder en provperiod jag rekommenderar att du testar innan du bestämmer dig. Lycka till!
Det är så jag gör, jag använder bara Peacock för Touren. Jag måste använda IPTV under collegefotbollen annars skulle jag behöva betala för flera streamingtjänster, och det är löjligt.
Paypal UK. Även om du måste passera UK:s SMS-verifiering för telefon och kreditkortsverifiering för att ställa in Paypal-kontot, men det går att göra som idag. Betalning från Paypal US till Paypal UK var omedelbar.
De är tillgängliga dygnet runt med alla möjliga typer av innehåll. Letar du under UK Sports-gruppen?
OP, om du har ett VPN och ett abonnemang på Max (jag antar att BR Sport-tillägget fortfarande är gratis i USA), kan du använda VPN för att byta plats till något av dessa länder: Spanien, Portugal, Tjeckien, Ungern, Rumänien, Bulgarien, Andorra, Kroatien, Danmark, Sverige, Norge, Polen, Slovenien, Serbien, Slovakien, Finland, Bosnien eller Frankrike och du kan få tillgång till den direkta sportfliken där. De flesta av dessa länder sänder live Eurosport och de visar Le Tour på Max.
Jag betalade inte för sporttillägget här i Europa, men såg Giro-sändningen och 24h Le Mans när jag bytte till amerikanska Max och tittade på den live. Detta borde definitivt fungera andra vägen.