Hur ställer jag in standard sökplats till USA istället för Storbritannien i Google/webbläsare/telefon?

Vilken enhet eller webbläsare som används på ön skulle som standard ge sökresultat från Storbritannien när de flesta skulle föredra att resa till USA för frakt, semester eller underhållning.

Det är tråkigt/ pinsamt att söka varje liten sak med USA i sökfältet. Finns det något sätt att ändra detta standardalternativ till USA när man söker från öarna?

Välkommen till /r/CaymanIslands! Alla är välkomna att delta här.

Vänligen respektera Reddit’s innehållspolicy (Var Snäll, Var Relevant, Spamma inte, fråga inte efter eller gör olaglig verksamhet här, etc.).

Turist? Kolla våra kuraterade resurser för dig här!

Blivande utvandrare? Kolla våra kuraterade resurser för dig här eller testa kanske /r/expats!

Lokalt? Kolla våra kuraterade resurser för dig här!

Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta gärna moderatorerna för denna subreddit om du har frågor eller funderingar.

Ändra platsen i ditt Google-kontos inställningar

Vill faktiskt ha svaret på detta, min standard är också Storbritannien

Jag har varit tvungen att bokmärka de exakta instruktionerna för att det ska fungera till slut. Allt annat som föreslogs fungerade inte. Jag har inte testat på min telefon än, bara min bärbara dator. How do I change the country location on my laptop on Chrome? I've tried everything that I could find - Google Search Community

Våra mobiloperatörer är inställda på Storbritannien

Använd en VPN och anslut till en server i ditt land

Det enkla svaret är att använda en VPN. Google använder som standard den plats den upptäcker, så VPN påslagen kommer den att visa den plats du väljer.

Jag är inte inloggad på Google i någon webbläsare än. Borde jag logga in och ändra plats? Kommer det att vara inställt som standard varje gång jag söker?

Du kan ställa in platsen i inställningarna för Storbritannien

Beroende på vilken webbläsare och telefon