Hur man kringgår Norton Family/Norton Life Lock (endast Windows och Linux)

Hej alla, jag skrev lite kod som ni kan köra i bakgrunden på er PC för att upprepade gånger tvinga stänga Norton Family. Jag har testat detta och det meddelar inte föräldrarna. Sättet det fungerar är att den loopar ett kommando för att döda “Nf.exe” som är Norton exekverbara fil. Detta förhindrar Norton från A: att blockera funktioner/begränsa skärmtid, och B: att rapportera problem till föräldrar. Jag är för närvarande på en enhet som förbjuder Reddit och andra diskussionssajter, men här är vi. För att börja, ladda ner denna ZIP-fil från Google Drive. När den är klar, öppna ZIP-filen och klicka på extract all i toppmenyn. Ställ platsen till där du vill köra denna fil. Sedan kommer den att börja extrahera. När det är klart, är det så enkelt som att dubbelklicka på “Norton Bypass.cmd”-filen och låta den köras. För att blockeringen ska träda i kraft måste kommandot vara aktivt när du använder det. Låt mig veta om några problem i kommentarerna. Njut av det!

https://drive.google.com/file/d/11ZxbNk5utbC5hYvTIcKOO7m2b3QbiHQf/view?usp=sharing

Haha! Jag kommer inte att säga till din mamma.

Så länge internet funnits har föräldrar försökt använda skitverktyg för att blockera webbplatser och barn som du har hittat triviala sätt att kringgå dem. Det är lite sorgligt att dina föräldrar betalade för ett verktyg som kan kringgås så här enkelt, men å andra sidan förväntade jag mig inte riktigt bra mjukvara från Norton.

om jag hade ett pris skulle jag ge det, bra jobbat.

det här skulle vara VÄLDIGT hjälpsamt men det finns en kod som blockerar mig från att ens kunna köra applikationen

Tack ändå om jag stänger av min laptop, kommer koden att återställas, så jag måste göra det igen?